  • Data: 2006-09-17 23:17:42
    Temat: Re: dług
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To znaczy co robi? Wchodzi wbrew woli właściciela na jego posesję, nie
    > mając tytułu egzekucyjnego na jego nazwisko, tj. właściciela posesji?

    Powiem więcej, komornik w uzasadnionych przypadkach, ma prawo wejść do
    lokalu pod nieobecność włąściciela... Czy do Ciebie wreszcie dotrze, że nie
    jest rolą komornika ustalanie na miejscu, czyj to jest lokal, do kogo należy
    , kto go zamieszkuje itp. komornik egzekwuje postanowienie sądu!!!!

    > To teraz pomysł - jeśli możesz się zameldować pod danym adresem bez
    > zgody właściciela, to może się zdarzyć, że ktoś się zamelduje bez zgody
    > właściciela. Co więcej komornik może powiedzieć do żula na którego ma
    > nakaz - zamelduj się u tego milionera z pod Warszawy, ja wejdę do jego
    > domu zajmę co trzeba i będziesz czysty.

    Zaczyna brakować Ci logicznych argumetów i wymyślasz niestworzone
    historie..... Jak dla mnie EOT, bo widzę, że o zagadnieniu nie masz
    większego pojęcia, a mnie przestało już bawić odpisywanie, na Twoje coraz to
    bardziej wymyślne przykłady....