    From: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dług
    Date: Sun, 17 Sep 2006 22:50:36 +0200
    <op.tfzcwpvgwe398m@jerzy> <eehav1$pr8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eehhlf$17q$1@news.dialog.net.pl>
    <450c5ca1$0$17963$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eehs81$8h4$1@news.dialog.net.pl>
    <450c6c75$0$17952$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eehvln$oj8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <450cfc62$0$17969$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eej51a$8h4$3@news.dialog.net.pl>
    <450d8e5e$0$17944$f69f905@mamut2.aster.pl>

    Dnia 2006-09-17 20:57, osobnik Arapaho stwierdził, iż:
    > Rodzinie w lini prostej może, w sytuacji kiedy windykator tegoż banku
    > przychodzi do domu kredytobiorcy w miejscu gdzie jest zameldowany, który to
    > kredytobiorca adres podał przy zawieraniu umowy i jest to adres domu
    > rodziców a on jest tam zameldowany, to jak najardziej.... Tym bardzije, że
    > jeśli sprawa trafi do sądu, to komrnika nie obchodzi, czyj to jest dom i do
    > kogo należą w tym domu rzeczy....

    Ale widzisz różnicę pomiędzy komornikiem a windykatorem? Windykator co
    najwyżej może zostawić jakieś wezwanie etc. Nie ma prawa mówić jakie to
    zadłużenie i z czego wynika. To już jest naruszenie tajemnicy bankowej.

    > tu sie zgadzam w całej rozciągłości, ale to niema związku z windykacją....

    Komorniczą? Nie ma. Zwykłą bankowo/kancelaryjną? Ma. Jakim prawem jakiś
    baran przychodzi i rozpowiada rodzinie że mam dług w banku x, bo nie
    spłacam kredytu na zakup roweru w wysokości y? Chroni mnie tajemnica
    bankowa i jedynie co może w takim wypadku zrobić "windykator", to
    łaskawie zostawić karteczkę z prośbą o kontakt.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl