  • Data: 2005-02-11 20:24:15
    Temat: Re: dialery-zbiorowa skarga na tepse-jest cos takiego?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kocureq a...@...stopce.pl ...

    > 1) Dialer sie sam nie zainstalowal. Kliknalem na wejdz (czyli na
    > ekranik z interesujaca mnie pania - fajnie opalona btw.), przegladarka
    > zapytala co zrobic z exekiem. Zapisalem na dysk, odpalilem.

    czy ja pisałem ze było inaczej?

    > Otwarlo sie okienko przypominajace przegladarke, na dole w okienku
    > wystarczylo kliknac 2 razy zeby obejrzec koszt.

    > Jest schowana. Ale nie pokazales mi dialera ktory sie sam instaluje i
    > kotry nie pokazuej ceny. Ten sie sam NIE instaluje i POKAZUJE cene. To
    > drugie w sposob niezbyt mily i przyjemny, ale nie o tym byla mowa.

    Oczywiscie ze pokazuje, tylko skoro pokazje to po co te cene chowac. Otóz
    powiem ci - po to aby uzytkownik nie był do konca swiadom tego co robi - i
    mnie to wystarczy zeby czus sie oszukanym. I uwazam ze trzeba z czyms takim
    walczyc. Niektórzy wola jednak zeby nawet w sklepie kupujac masło dokladnie
    czytac regulamin sklepu bo a nuz - znowu ktos chce nam nieswiadomie cos
    sprzedac.

    > Dodatkowo po kliknieciu "wejscie" program pyta o potwierdzenie, czy
    > sie zapoznalem z regulaminem. Wedlug mnie mile dzialanie.

    Byc moze, tak dokladnie nie pamietam.

    > Anyway kliknalem na panienke w pasku zadan, na "usun" i sie usunela.

    Potwierdzam

    > ŻADNE ustawienia "defaultowe" nie zostaly zmienione.

    No u mnie ZTCP zostało utworzone nowe polaczenie, ale w jego wlasciwosciach
    nie było zadnych danych - moze cos od tego czasu zmienili - to juz było
    jakis czas temu.

    > Nie wiem dlaczego program ktory ci przedstawia regulamin (tu mozna sie
    > jedynie przyczepic do jego widocznosci) i jeszcze prosi o jego
    > zaakceptowanie, nie zmienia ZADNYCH ustawien niby "nieswiadomie"
    > zawiera umowe.

    Czyli rozumiem, ze uwazasz, iz ludzie którzy za 4 zł za minute lacza sie z
    jakas strona i z predkoscia 5kB pobieraja jakies zdjecia czy filmy (sic!)
    robia to całkowicie swiadomie??? ze swiadomie zawarli z jakas (nota bene
    anonimowa) firma umowe i sa swiadomi kosztów jakie ponosza??? No cóż - ja
    uwazam ze jakby byli swiadomi to by sobie kupili swierszczyka, porno na DVD
    albo by sobie sciagneli z p2p.

    > W wyniku powyzszego, kolejny przypadke dialera ktory NIE ROBI tego o
    > co wszyscy je posadzaja.

    No cóz, napisałem ci o co ja go posądzam...

    "_")
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"