  • Data: 2005-02-11 21:24:02
    Temat: Re: dialery-zbiorowa skarga na tepse-jest cos takiego?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To rozumiem, że ciebie też by było stać na płacenie komuś 3.60zł
    > miesięcznie za 'abonament' za 'ochronę przed dostaniem w mordę'? ;-P

    Mnie mimo wszystko stac na siebie ... tez zgrzytalem zebami za
    "ochrone" przed dialerami - w moim odczuciu to bylo okradanie, ale
    akurat w moim przypadku bylo to dmuchanie na zimne ... pracuje od paru
    lat jako programista i jakos nigdy nie zlapalem dialera ani wirusa na
    zadnym z kompow. Natomiast nie mialbym nic przeciwko jednorazowej
    oplacie za zmiane konfiguracji centrali, badz co badz, to kosztuje pare
    minut roboty "specjalisty", wiec za wprowadzenie blokady na 070 moglbym
    placic juz bez zgrzytania tym co mi zostalo ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow