  • Data: 2005-02-12 07:46:30
    Temat: Re: dialery-zbiorowa skarga na tepse-jest cos takiego?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kocureq a...@...stopce.pl ...

    > Tyle, ze takie dzialanie jest wszedzie wokol i nie wyroznia to jakos
    > dialerow, zatem nie zwalnia uzywajacego od odpowiedzialnosci.

    ok, ja rozumiem ze toze kierowcy nagminnie przekraczaja predkosc powoduje
    ze ja, jako pieszy musze bardziej uwazac - nie zwalnia to chyba jednak
    kierowców z odpowiedzialnosci za ich czyny, prawda? T oze cos jest
    powrzechne nie sprawia ze odpowiedzialnosc przechodzi na druga strone!

    > Ale tak samo nieswiadomi moga byc ludzie podpisujacy umowe z
    > telekomem, ze tam jest cyrograf, ludzie podpisujacy umowe kredytu nie
    > sa swiadomi o prowizjach wszystkich itp. Z tym sie walczy, ale nie na
    > zasadzie wylewania dziecka z kapiela, i dodatkowo - nie daje to
    > podstaw do delegalizacjia dialerow.

    zdaje sie ze z kredytami zaczeto juz walczyc, prawda??? ZTCW prawo zmieniło
    sie i teraz biorac kredyt musisz poznac jego realne oprocentowanie? Jak nie
    poznasz, to juz nie jest twoja nieuwaga tylko wina banku! Czyli jednak
    musisz zostac dokladnie poinformowany o warunkach!

    "_")
    Jest Leżajsk, jest dobrze.
    Był Leżajsk, jest mi niedobrze.