  • Data: 2005-02-09 17:43:04
    Temat: Re: dialery-zbiorowa skarga na tepse-jest cos takiego?
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pyretta <n...@g...wytnijto.pl> wrote:

    > Czy ktos z Panstwa slyszal moze ostatnio o jakims masowym zbieraniu
    > podpisow pod zbiorowa skarga na tepse za dialery? chodzi mi raczej o
    > gest, niz jakas frontowa walke, umowe zerwalam, ale jeszcze by cos

    Jesli myslisz o dyskutowanym ostatnio wprowadzeniu do kpc powodztwa
    zbiorowego, to nie ma na gruncie polskiego prawa takiej instytucji.

    > PS.czy prezes UOKiK ma cos w ogole do gadania- zaplacic tepsie te
    > stowe czy moga mnie teraz pocalowac w holandie?

    Takie grupa poszkodowanych klientow moglaby zglosic naruszenia
    zbiorowych intereswo konsumentow, ale samo zgloszenie nie wstrzymuje
    dochodzenia roszczenia. Lepiej zaplac, bez wzgledu co o tym %$%$%$%$
    myslisz.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl