eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodeveloper nie reaguje na reklamacje › Re: developer nie reaguje na reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!atla
    ntis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: developer nie reaguje na reklamacje
    Date: Mon, 9 Nov 2009 12:24:43 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0911091216110.2948@quad>
    References: <hd7e8a$jn9$1@sunflower.man.poznan.pl> <hd7fdf$h7c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1257766541 21472 83.15.167.123 (9 Nov 2009
    11:35:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2009 11:35:41 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hd7fdf$h7c$1@news.onet.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:614497
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 8 Nov 2009, Zygmunt wrote:

    >> Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada ISO
    >> 9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany.
    >
    > To ja tylko w tej kwesti iso 9001, mylisz się co do jego znaczenia

    Tego powinni uczyć w podstawówkach, bo wciskanie kitu że (normy) ISO 9*
    *oznaczają* "podnoszenie jakości" jest standardem.
    I większość mu co gorsza ulega.
    To tak, jakby z dania narzędzia (np. łom ujdzie w roli dobrego
    przykładu) wywodzić, że zostanie nim wykonana użyteczna praca.
    <stary dowcip update 1>
    - i jak tam Romkowi idzie w Anglii?
    - a dobrze, ostatnio sklep otwarł!
    - ?? a czym się za to zabrał, on nie miał pieniedzy ani głowy do handlu??
    - ano łomem...
    <\dowcip>

    > bo jeśli w swoich
    > wewnętrznych procedurach dokładnie opisali w jaki sposób olewać klienta to
    > ISO9001
    > powoduje jedynie, że dokładnie tak powinni postepować i do tego dokładnie
    > to postępowanie dokumentować.........

    Znaczy będzie wiadomo kto ma dostać premię za "skuteczne olanie"? :>
    (acz wcale nie musi być premii, wystarczy że wiadomo kto, to prawda).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1