eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodeveloper nie reaguje na reklamacje › Re: developer nie reaguje na reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: developer nie reaguje na reklamacje
    Date: Mon, 9 Nov 2009 10:44:39 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <hd8oa3$c10$1@news.onet.pl>
    References: <hd7e8a$jn9$1@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: ahr98.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1257759875 12320 83.16.199.98 (9 Nov 2009 09:44:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2009 09:44:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:614473
    [ ukryj nagłówki ]

    emyo wyskrobał(a):
    > Witam
    > Mam taką sytuację. Mieszkanie zostało oddane do użytku jakieś 2 lata
    > temu przez developera PWD który działa na rynku poznańskim od jakiegoś
    > czasu. Od samego początku były problemy z zalewaniem ścian zewnętrznych od
    > sąsiada z balkonu w wyniku najprawdopodobniej wykonanej złej izolacji.
    > Naprawa
    > była wykonana już raz, ale bez większych rezultatów i wymaga ponownej
    > interwencji. Niebawem kończy się okres gwarancyjny, było wysyłanych
    > wiele pism, bez odzewu. Po jakimś czasie po ostrej interwencji z naszej
    > strony developer zaczął się zasłaniać brakiem możliwości wykonania naprawy
    > ze
    > względu na brak możliwości dostania się na balkon sąsiada, gdyż on nie
    > zezwalał na wejście do mieszkania. Mieszkanie jest ubezpieczone i
    > prosiliśmy o numer polisy ubezpieczeniowej gdyż chcieliśmy wykonać naprawę
    > we
    > własnym zakresie. Developer odówił, argumentując że takowego nie posiada.
    > Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada
    > ISO 9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany.
    > Od jakiegoś czasu cisza w eterze. Kontakt jest bardzo utrudniony, ludzie
    > są
    > nieuprzejmi, kończy sie tylko na obiecankach. Dodam że w mieszkaniu było
    > jeszcze
    > kilka drobnych usterek, które również nie zostały usunięte.Wartość takiego
    > mieszkania drastycznie maleje, a kredyt na 30 lat :)
    > Co w takiej sytuacji robić????

    Budynek stanowi część wspólną członków wspólnoty mieszkaniowej, bo pewnie ją
    macie. Wspólnota powinna wezwać w sposób ostateczny dewelopera do usunięcia
    wady w terminie ... dni albo spotkacie się w sądzie. I tyle w zasadzie można
    na razie zrobić. A sąsiad (o ile to wspólnota) nie ma prawa zabronić wejścia
    do mieszkania w takiej sytuacji. Zatem drugi pozew o nakazanie przeciw
    sąsiadowi.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1