eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodeveloper nie reaguje na reklamacje › Re: developer nie reaguje na reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: developer nie reaguje na reklamacje
    Date: Sun, 8 Nov 2009 23:06:36 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <hd7fdf$h7c$1@news.onet.pl>
    References: <hd7e8a$jn9$1@sunflower.man.poznan.pl>
    Reply-To: "Zygmunt" <...@o...eu>
    NNTP-Posting-Host: 87-mo6-3.acn.waw.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1257717999 17644 85.222.97.87 (8 Nov 2009 22:06:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Nov 2009 22:06:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:614428
    [ ukryj nagłówki ]

    > Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada ISO
    > 9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany.

    To ja tylko w tej kwesti iso 9001, mylisz się co do jego znaczenia, bo jeśli
    w swoich
    wewnętrznych procedurach dokładnie opisali w jaki sposób olewać klienta to
    ISO9001
    powoduje jedynie, że dokładnie tak powinni postepować i do tego dokładnie
    to postępowanie dokumentować.........


    z


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1