  • Data: 2004-03-11 12:50:55
    Temat: Re: delegacja a koedukacja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Phoenix wrote:
    > a żeby do reszty było jasne jedziemy w delegacje na szkolenie
    >
    > tyle ze niekoniecznie mam ochote na "szkolenie po godzinach" z moimi
    > kolegami a swojego przecież nie zabiorę :(

    Jeśli przez "szkolenie po godzinach" masz na myśli seks, to dlaczego
    zakładasz, że koniecznie będą próbowali się do Ciebie 'dobrać'?

    W myśli powiedzenia 'chłop żywemu nie przepuści'? Czy uważasz się za tak
    nieziemsko piękną, że nikt Ci się nie oprze? ;->

    Są trzy osobne łóżka - IMHO jedyny problem, to ewentualne chrapanie. Ale
    jest też osobne łóżko w osobnym pokoju.

    Nie uważasz, że lekko histeryzujesz (Ty i Twój facet)?