  • Data: 2004-03-11 06:55:56
    Temat: Re: delegacja a koedukacja
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Phoenix" <0...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c2o3k9$j4i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > bardzo podobnego powodu na tzw. "własną prosbę") a tu o ...
    > żeby było jasne - NIE chcę tak nocować a jednoczesnie nie wiem jak sie
    temu
    > sprzeciwić i na co sie powołać,

    Na nic nie mozesz sie powolac. Jestes przewrazliwiona.
    Pracodawca grarantuje ci oddzielne miejsce do spania, bez mezczyzny w
    pokoju. Wystarczy. Lazienka jest zamykana od wewnatrz i mozesz spokojnie
    ablucji dokonywac.
    Jezdzac na targi do Poznania wielokrotnie sypialem w wynajetym mieszkaniu w
    konfiguracji mieszanej. Nikt tam sie nie ciupcial ani nawet nie mial takiej
    ochoty po dniu ciezkiej pracy. Uprawianie romansów w pracy jest
    niebezpieczne równiez dla facetów.
    Wspólne mieszkanie w lokalu to normalne i duzo tansze niz wynajmowanie
    hotelu - które zwykle sa i tak oblozone 100%.
    Jak ci sie ta praca nie podoba, mozesz ja zmienic. Pytanie, czy znajdziesz
    nastepna. Mozesz sobie równiez na wlasny koszt hotel wynajac. Albo spac na
    dworcu lub w parku zaliczajac ryczalt za nocleg delegacyjny.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H