  • Data: 2004-02-02 10:02:32
    Temat: Re: deklaracja do kilku weksli - problem
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Radek rzecze:
    > Dlaczego? To ja chce wystawic weksel i opisac sposob jego wypelnienia w
    > deklracji wekslowej.

    Więc podaj mi w prawie wekslowym gdzie jest mowa o deklaracji wekslowej.

    > Weksle sa in blanco tylko z podpisem dluznika, wiec

    I wszystko na temat. Wypisze je sobie ktoś na wybraną przez siebie kwotę
    np. na 3 miliony złotych i chciałbym widzieć skąd weźmiesz kasę na
    opłatę by je oprotestować oraz jak zechcesz je oprotestować.

    Powodzenia! Będzie Ci bardzo potrzebne ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info