  • Data: 2004-02-02 09:39:44
    Temat: Re: deklaracja do kilku weksli - problem
    Od: "Radek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bvl1v4$53b$1@news.onet.pl...
    > Radek rzecze:
    Kazdy

    > A masz w prawie wekslowym coś takiego jak deklaracja do weksla? :)
    > Ktoś Cię nieźle chce zrobić w konia.

    Dlaczego? To ja chce wystawic weksel i opisac sposob jego wypelnienia w
    deklracji wekslowej. Weksle sa in blanco tylko z podpisem dluznika, wiec
    sposob jego wypelnienia chce okreslic w deklracji, bo maja one zabezpieczac
    pozyczke. Dlatego pytam jak rozwiazac ta kwestie z kilkoma wekslami i
    deklracja do nich, zeby potem nie bylo zbednych oskarzen, watpliwosci itp.

    Radek