  • Data: 2004-02-02 10:29:52
    Temat: Re: deklaracja do kilku weksli - problem
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl rzecze:
    > Nigdzie.

    Bingo!

    > Deklaracja wekslowa jest oparta o KC.
    > Wystaw weksel niezgodnie z deklaracją a zobaczysz nakaz zapłaty jak świnia
    > niebo.

    Doprawdy? Mam weksel b. dużej i majętnej firmy. In blanco. Żadnej umowy
    wekslowej z nimi nie podpisywałem, weksel nie ma numeru seryjnego.

    To, że go nie wystawiam to tylko moja przyzwoitość bo naprawdę aż korci
    mnie zobaczyć jak ta firma przedstawia jakiś świstek papieru pt. "umowa
    wekslowa" pomiędzy nimi a kimś tam.
    Wiesz co mnie ta umowa obchodzi i sąd?

    powodzenia w wystawianiu weksli in blanco :)

    życzy
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info