eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo... › Re: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
    From: Mruk <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
    Date: Sat, 29 Nov 2008 13:44:11 -0600

    zkruk [Lodz] wrote:

    > Pan w pierwszym momencie napisał błagalno-przepraszający mail do Pani i
    > usunął stronę z serwera
    obojetnie czy ukradl celowo czy nieswiadomie, zobil jak
    nalezalo,naprawil blad, przeprosil

    > napisał, że jakiś webmaster stworzył dla niego ową stronę - ale on nie
    > powie kto to...
    i slusznie. dopoki sad nie poleci nie musi.

    > W między czasie pełnomocnik Pani fotograf skontaktował się z Panem
    > "pożyczającym" i ustalono, że karą będą przeprosiny opublikowane na jego
    > stronie www które będą tam wisieć 2 mce
    zainteresowane strony rozwiazaly problem, kara zostala obustronnie
    zaakceptowana,koniec sprawy!

> [...]
    > 4. publikuje adresy jego stron www (innych)
    > 5. żąda usunięcia zrzutu ekranu ilustrującego sprawę
    > 6. żąda usunięcia zdjęcia które było w profilu Nasza-Klasa (ktoś linkuje
    > do tego zdjęcia - więc nie mam możliwości usunięcia go z serwera
    > nasza-klasa), jednocześnie straszy, że autro zdjęcia zostanie
    > poinformowany o nielegalnym wykorzystaniu zdjęcia, a on sam wyciągnie
    > konsekwencje za użycie wizerunku jego osoby i narażenie na straty
    > moralne i zniesławienie
    > 7. usunięcia zrzutu ekranu, gdyż są tam jego dane osobowe - (imię,

    i ma gosciu racje.takie sprawy zalatwia sie pomiedzy zainteresowanymi
    stronami a nie na publicznym forum. bez wzgledu na
    pobudki nie masz prawa nikogo znieslawiac, oskarzac, wydac na niego
    wyrok i ten wyrok egzekowac, od tego jest prawo i
    organy wymiaru sprawiedliwosci. takich nadgorliwcow jak ty nalezy zdrowo
    pala w leb trzasnac,znaczy do sadu o
    znieslawienie zeby sie nauczyli co wolno,a za co sie "placi".

    na koniec straszy, że jeśli nie zrobie tego co on chce to sprawa idzie
    > do sądu czy realnie ktoś może się doczepić czy jestem czysty
    > oczywiście jako administrator.... a w regulaminie forum jest zapis, iż
    > nie odpowiadam za treści postów zamieszczone na forum....

    > zapis w regulaminie nie zwalnia nikogo od odpowiedzialnosci za swiadome wyrzadzenie
    szkody = znieslawienie (moze faktycznie
    nie mial pojecia co firmuje swoim nazwiskiem)i podanie danych osobowych
    osoby prywatnej do wiadomosci publicznej.ale wlazles w gxxno.
    brawa dla goscia.jak ma czas i pieniadze to tak cie moze wrobic ze
    jeszcze twoje wnuki beda pamietaly. moze
    nauczysz sie ze bycie "prokuratorem,sedzia i katem" w jednej osobie nie
    poplaca. mam nadzieje
    ze i jako administratora i jako osobe prywatna przy pomocy sadu i
    adwokata "pusci cie z torbami"