eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo... › Re: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
  • Data: 2008-11-30 13:15:45
    Temat: Re: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > Pierwszy to zgłoszenie gdzie trzeba że popełniono przestępstwo.
    > Coś mi się widzi że ujawnienie czyichś danych osobowych
    > jest przestępstwem ściganym z urzędu na wniosek.

    Jakie "dane osobowe"?
    O danych osobowych poczytasz sobie np tutaj:
    http://www.giodo.gov.pl/144/
    (bo najwyraźniej nie wiesz co to jest).
    Na forum jest zrzut ekranu ze strony firmy!

    > Ktoś tam pisał że nazwisko to nie dane osobowe. Myli się.
    > Pod dane osobowe podchodzi np. określenie " ten rudy ze sklepu spożywczego
    > na Matejki w Pabianicach ".

    Albo adres IP?!
    Ten człowiek, który teraz kieruje GIODO tak twierdzi
    ( http://webmade.org/wiadomosci/adresy-ip.php )
    Niech sobie twierdzi - w Ustawie tego nie ma.
    Pewnie też jej nie czytał... ;)
    Nie ma nic o firmach - ich dane są *publicznie*
    udostępnione na stronach www.

    Art. 6. 1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się
    wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej
    do zidentyfikowania osoby fizycznej.

    Tu jednak masz dane firmy, a nie dane osobowe:
    ( http://weddingfoto.com.pl/index.php?kontakt )

    Marcin Rutyna
    m...@p...onet.pl
    +48 512 078 158
    gg:4021387

    (chyba, że pan Marcin nie zarejestrował swojej działalności,
    ale to już inna ustawa)

    --
    Pozdrawia Marek