eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo... › Re: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
  • Data: 2008-12-01 21:28:30
    Temat: Re: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Nov 2008, Tomek wrote:
    [...komuś...]

    > Tego nie wiem. Ale wiem na pewno jak jest z osobą fizyczną.

    Ale firma "Jan Kowalski" to właśnie *nazwa osoby fizycznej*.
    Pech masz, ale usiłuję jakoś eksponować informację, że w przypadku
    DG OF (w tym S.C.) firma określa *osobę fizyczną* (lub osoby przy SC)!
    I jest okazja ;)

    Niestety mamy problem słownikowy: brak jest dobrych, krótkich określeń
    dla "osoby która nie występuje w celach gospodarczych lub właściciel
    nieruchomości" oraz "osoby która nie prowadzi DG ani nie jest rolnikiem
    ryczałtowym".
    Posłużenie się określeniem "konsument" jest nieścisłe, posłużenie się
    określeniem "osoba fizyczna" jest błędne.
    Tak źle, tak niedobrze, trzeba całym zdaniem :(

    pzdr, Gotfryd