eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo... › Re: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
  • Data: 2008-11-30 13:25:06
    Temat: Re: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że jak napisze, że firma "Jan Kowalski" z siedzibą w Krakowie,
    > ul. Nowaka 25/13 to nie naruszy ustawy o ochronie danych osobowych. Nie pisze
    > bowiem o osobie, a o firmie.
    >
    > Po zmodyfikowaniu postów w te sposób, by była mowa o firmie, a nie osobie,
    > będzie wg mnie OK.

    Tego nie wiem. Ale wiem na pewno jak jest z osobą fizyczną. Widziałem oficjalną
    odpowiedź z Biura Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych w bardzo podobnej
    sprawie. W piśmie wręcz kazano zgłosić na policje przestępstwo jeśli z forum nie
    zostaną usunięte wpisy dotyczące danych osób fizycznych. I tak przy okazji. Z
    tego co wiem tamta sprawa nie jest ruszona. Znajdzie się tutaj ktoś kto się nią
    zajmie? Kasa do wyrwania może być duża, bo to forum dużej i bogatej firmy.