  • Data: 2003-12-24 07:20:36
    Temat: Re: czytanie prywatnej korespondencji przez szefa
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    No to zakończmy temat uzgodnieniem, że mamy w pewnym aspekcie sprawy rozbieżne
    stanowiska, wyrażamy wolę wszechstronnego i pełnego wyjaśnienia sprawy i przy
    okazji do niej wrócimy. Tylko jedna uwaga:

    > Nie masz. W Polsce każdy jest niewinny, dokąd mu się winy nie udowodni.
    > Skoro Ty podnosisz zarzut, to Ty musisz dowieść, że tamten jest winien. W
    > praktyce powinny to dokumentować organa ścigania (z drobnymi wyjątkami). W
    > przeciwnym wypadku, to ja twierdzę, że Ty jesteś żółwiem i oczekuję od
    > Ciebie dowodu, że nie jesteś.

    Oczywiście jest tak jak piszesz, jeżeli wynikało z mojej wypowiedzi coś inego
    to oczywiście było niezamierzone. Z tym żółwiem to jednak inna sytuacja - w
    przypadku korespondencji wskazuję konkretny stan faktyczny, ewentualnie dowody
    i odpowiedni przepis kk. Mniej więcej na tym polega oskarżenie. Na zółwia
    jednak paragrafu nie znajdziesz. Proszę nie rób ze mnie ignoranta.

    pozdrawiam,
    Paweł