  • Data: 2007-06-04 20:59:24
    Temat: Re: czy wygram w sadzie?
    Od: "BJ" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie mozesz wziazc kwoty ktora chce dac i na przyszlosc KONKRETNIEJ
    > zalatwial interesy?
    >
    > Twoja wina i jeszcze chcesz klopot robic, chyba za
    > malo w temacie siedzisz i nie jedna sprawe bys zakladal skoro sie tak
    > umawiasz z klientami.

    Wielokrotnie zalatwiam tak sprawy, ale z obecnymi kontrahentami. Tutaj dalem
    dupy, przyznalem to, ale dlaczego ja mam dac sie przerobic, a nie on?? W
    temacie siedze, duzo spraw wbrew pozorom nie chce zakladac, ba, czesto sie
    zdaza ze mam na pismie pewne warunki, a kontrahenci sie nie wywiazuja i do
    nikogo nie strzelam.

    Po prostu jestem zdenerwowany, ze koles chce ze mnie glupka zrobic (ba, juz
    zrobil).

    I przepraszam, ja chce klopot robic? Bo ktos mi nie chce zaplacic?

    pzdr.