  • Data: 2007-06-04 22:15:38
    Temat: Re: czy wygram w sadzie?
    Od: "BJ" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie denerwuje. Że działalność gospodarczą prowadzą osoby, które zazwyczaj
    > nie mają najmniejszego pojęcia o prawie, a potem jak zrobią głupotę, to
    > się dziwią i złorzeczą na innych ...

    O wlasnie potwierdziles to co pisalem post wczesniej.
    Ktos nie chce zaplacic, ale to ja jestem ten zly bo nie mam spisanej umowy.
    Idiotyzm.
    Ja dalem dupy, pisze to trzeci raz. I wiem, ze trzeba wszystko miec na
    papierze.

    > Lepiej potraktuj to jako nauczkę i nie rób następnym razem nic dopóki nie
    > zawrzesz konkretniej umowy i będziesz to mógł w miarę udowodnić ...

    I masz racje. Tylko czemu wszyscy jestescie przeciwko mnie, skoro to ja
    jestem strona poszkodowana? Bo nie mialem umowy spisanej? IDIOTYZM
    powtarzam.
    Chyba, ze faktycznie nalezy popierac osoby ktore nie placa, ktore nie
    wywiazuja sie z umow... Ale to w jakim swiecie bedziemy zyc? Albo juz
    zyjemy?

    pzdr.