  • Data: 2007-06-04 22:06:05
    Temat: Re: czy wygram w sadzie?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BJ pisze:

    > Ale gdy przychodze do tego sklepu i mowie, ze chce aby sprowadzili mi ten
    > samochod, ze chce go kupic, to juz przestaja byc negocjacje.

    To znaczy który?

    > Po tygodniu przychodze i mowie, ze chce aby byl rozowy.

    To już nie "ten" samochód tylko inny różowy, bo rozumiem że "ten" nie
    był różowy.

    > Po kolejnym, ze chce aby mial skore. Itd.

    I uważasz że uzgodniliście ze sprzedawcą który samochód kupisz?

    > I to dla mnie jest juz umowa sprzedazy.

    Nie jest, bo cały czas nie wiadomo o jaki samochód chodzi.

    > Bo powiedzial, ze chce aby sprowadzili dla niego ten samochod, z takimi
    parametrami.

    "Ten" to znaczy ten pierwszy, ten różowy, czy ten ze skórzaną tapicerką?

    > A ze cena byla 10 tys wyzsza od minimalnej. No coz, za dodatkowe akcesoria sie
    placi.

    Oczywiście można twierdzić że zmieniliście umowę 3 albo i więcej razy...
    Ale w sądzie "czarno to widzę".

    > I ja tak samo mam zapisane na gg, jak klient pisze: "potrzebuję, żebyś
    > przygotował mi jakis projekt mojej firmowej strony".

    Co to za ustalenie "jakiś" projekt ??

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com