  • Data: 2008-11-02 21:58:40
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik scream napisał:
    > Do mnie nie przemawia reportaż z TVN Uwaga, prędzej uwierze jak przeczytam
    > wyjaśnienia urzędu skarbowego i konkrety - a właśnie to widziałem.

    Zbyt dobrze wiem jak wyglądają kontrole i decyzje urzędasów ze skarbówki.
    Łżą gorzej niż psy, dostają od tego prowizje (nagrody) i nie ponoszą
    żadnej kary.

    Co do tego piekarza to kwestią istotną jest to - i nie podlega to
    dyskusji, prawda? - że fiskus zażądał kasy za chleb dany innym.

    Nieważne jest przy tym jak bardzo starali się potem dorobić brodę temu
    piekarzowi. Nieważne jest nawet czy to prawda czy nie bo prawdą jest, że
    walnęli domiar za przekazany dobroczynnie towar i że każdy dostanie taki
    domiar kto to zrobi.
    Zgadza się?

    --

    pozdrawiam