  • Data: 2008-11-02 21:37:55
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij> szukaj wiadomości tego autora

    lublex pisze:

    > Żyjemy wszak w systemie, który np.
    > doprowadza do bankructwa piekarza obdarowującego biednych

    z piekarzem to akurat nie bylo tak :)

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,4888512.html

    W skrocie: piekarz calkiem niezle krecil, co wykazal UKS. Faktycznie
    placil podatkow. Zawyzal sobie koszta wpisujac zakupy ogromnych ilosci
    mąki i zanizal sprzedaz. UKS sie zapytal gdzie sie zatem podziewa ta
    mąka, bo z takich ilosci jakie jej kupil na pewno powinien upiec wiecej
    pieczywa niz wykazal w sprzedazy.
    Odpowiedzial urzedowi skarbowemu ze przekazal niesprzedane pieczywo
    organizacjom charytatywnym. Mial spore klopoty z podaniem ich listy, a
    gdy juz to zrobil UKS sprawdzilo i wiekszosc z organizacji albo
    powiedziala ze nigdy pieczywa nie dostala, a te ktore dostaly,
    powiedzialy ze bylo to sporadyczne,raptem kilka razy niewielkie ilosci.

    Piekarz jednak sprawe podal do mediow przedstawiajac swoja wersje
    ("chcialem byc dobry, pomoc ludziom i zniszczyli mnie"), dziennikarzom
    wersja o ucisnionym przedsiebiorcy bardzo sie spodobala i poszlo na cala
    Polske. Nikt specjalnie nie przejmowal sie stanowiskiem UKS.

    Pod koniec ubieglego roku w koncu Izba Skarbowa opublikowala dokladne
    dane tabelaryczne jak wygladala sprawa piekarza, wyliczyla po imieniu
    organizacje ktorym pomagal niby, a ktore nic o tym nie wiedza.

    I po tym prasa nabrala wody w usta. Bo jak tu sie przyznac, ze dali sie
    wkrecic malemu cwanemu czlowieczkowi? ;) Prawda w prasie nie ma
    wiekszego znaczenia.

    p.s. podobnie jest ze sprawa na przyklad teletubisiow :) z TV uslyszales
    cos zupelnie innego niz prawda. nie, nie jestem milosnikiem PiS, ale to
    co zrobilo Wprost to pierwszej wody chamstwo

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';