  • 21. Data: 2005-12-13 10:54:48
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: "ania" <a...@v...pl>

    > Użytkownik "ania" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Poczytaj sobie ustawe o ochronie praw lokatorów - znajdziesz tam wiele
    > wyjasnien na swoje pytania

    a czy nie jest tak ze zapis w umowie ma pierszenstwo np nad ustawa ??
    i co oznacza wypowiedzenie w trybie natychmiastowym, nie mam tego w umowie ale
    wlasciciel posluguje sie tym w rozmowie, straszac wlasnie wymiana zamkow

    pozdr
    ania

  • 22. Data: 2005-12-13 13:14:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kam napisał(a):

    > Po czym przegrał sprawę o naruszenie posiadania.

    I zaplacil odszkodowanie za nocleg w hotelu :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2005-12-13 13:17:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    waros napisał(a):

    > podpisując ryzykuję mieszkaniem /100 000 i w górę/
    > a nie podpisując to czym ryzykuję?

    Ty samym, bo niewolno naruszac zadnego posiadania, nawet takiego w zlej
    wierze. Lokator zmieni zamki i teraz i tak musisz go usuwac na drodze
    sadowej. A zawsze sie moze trafic tak, iz pewnego razu taka osoba (nawet
    dotychczas sprawujaca sie idealnie jako najemca) zniknie i zostawi
    powybijane okna, wyrwane drzwi, zdewastowana lazienke i kuchnie. I
    bedziesz 20 tys w plecy. Fajnie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 24. Data: 2005-12-13 13:18:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ania napisał(a):

    > a czy nie jest tak ze zapis w umowie ma pierszenstwo np nad ustawa ??

    Jest odwrotnie. Umowa nie moze byc sprzeczna z ustawa.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 25. Data: 2005-12-13 13:42:52
    Od: właściciel<m...@o...pl>

    Boże Kobieto zapłac tę kasę, a nie bezczelnie siedzisz w czyjejś chałupie i jeszcze
    domagasz się aby Cię nie wyrzucili. Co do prawa- hehe, wszystko zależy od tego
    jak jest sformułowana umowa. Ja zapłaciłem prawnikowi i nie było żadnej umowy
    najmu- tylko umowa o chwilowym użyczeniu mieszkania a to jest różnica. Frajera,
    który by meldował obcych ludzi w swoim mieszkaniu- jeszcze nie spotkałem, może
    jeszcze podatki do US odprowadzać ? Już jeden darmozjad też próbował mnie tym
    straszyć- to niech udowodni w US,że placi za to mieszkanie, skoro w umowie nie
    ma o tym, ani słowa ? Wszystko było ustalane ustnie:)) Mógł mi skoczyć:) A ta
    niepłacąca niunia- także :))

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 26. Data: 2005-12-13 14:02:29
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    właściciel napisał(a):
    > Boże Kobieto zapłac tę kasę, a nie bezczelnie siedzisz w czyjejś chałupie i jeszcze

    > domagasz się aby Cię nie wyrzucili. Co do prawa- hehe, wszystko zależy od tego
    > jak jest sformułowana umowa.

    Normalnie w d...piiii Ci się poprzewracało (pewnie z dobrobytu).

    Owsem Kobieta ma obowiązek zapłacić te kase, natomiest to TY jesteś
    BEZCZELNY sugerując, że ona bezczelnie gdzieś siedzi, gdy tymczasem
    siedzu zgodnie z prawem.

> [...]
    > ma o tym, ani słowa ? Wszystko było ustalane ustnie:)) Mógł mi skoczyć:) A ta

    Poczekaj .. trafisz jeszcze na swego... albo jeszcze lepszego cwaniaczka...

    Pozdowienia

    Bogusla

  • 27. Data: 2005-12-13 14:17:06
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > powybijane okna, wyrwane drzwi, zdewastowana lazienke i kuchnie. I
    > bedziesz 20 tys w plecy. Fajnie ?

    a i jeszcze US powiadomi :)

    Jacek

  • 28. Data: 2005-12-13 14:26:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    właściciel wrote:
    > No niestety moze i to jak najbardziej. Sam miałem taką sytuację, kiedy osoba

    Może - jak bandyta może ci odebrać pieniądze ;)

    Czyli może fizycznie, ale prawa nie ma.

    > również z dzieckiem wynajmująca ode mnie mieszkanie zalegała mi z pieniędzmi i
    > zwodziła ponad dwa miesiące. Przyszedłem z policją i agencją ochrony i w ich
    > obecności kazałem spakować manatki.

    Kazać sobie możesz, a ona mogła ci zacytować Kaczyńskiego.

    > Jeżeli nie jesteś zameldowana, to nie masz
    > żadnych praw do tego lokalu,

    Meldunek nie daje żadnych praw.

    > a własciciel może zrobić co mu się podoba. Niby

    Aha, M.in. dostać grzywnę za niedopełnienie obowiązku meldunkowego.

    > dlaczego ma ktoś ma siedzieć w jego mieszkaniu. Umowa najmu nie ma tu nic do
    > rzeczy, lepiej zapłać bo nie zdziwiłbym się jakby wkurwiony własciciel wywaliłby
    Cię
    > w try miga.

    ...po czym dostałyby taki wyrok, że bardziej opłaciło by mu się
    darowanie jednego miesiąca czynszu.

    > Tacy niepłacący wynajmujący to najgorsza zmora właścicieli mieszkań.

    Wielkie mi mecyje - jeden miesiąc. Może nastąpi u niej przypływ gotówki
    i przez upływem ustawowych 3 miesięcy zapłaci zalegości.

    Działający gangsterskimi metodami właściciele lokali są gorsi.

  • 29. Data: 2005-12-13 14:32:03
    Od: "ania" <a...@v...pl>

> [...]
    > ma o tym, ani słowa ? Wszystko było ustalane ustnie:)) Mógł mi skoczyć:) A ta

    mysle tylko ze pomyliles grupy chlopcze,
    ja nie siedze w czyjejs chalupie tylko od ponad trzech lat wynajmuje to
    mieszkanie, a to ze wlasnie ktos mnie oszukal i nie zaplacil mi zarobionych
    pieniedzy sprawilo ze na czas nie moglam zaplacic czynszu,.. zycze zeby to
    nikogo nie spotkalo ale czasem tak jest,
    poza tym moje pytanie na tej grupie jest podyktowane tylko checia stawienia
    czola w obliczu prawa takim gnojom jak ty,
    a co inni mysla o twoich madrych postach ?....zachecam do lektury tego watku

    ania

  • 30. Data: 2005-12-13 14:40:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    waros wrote:

    > podpisując ryzykuję mieszkaniem /100 000 i w górę/
    > a nie podpisując to czym ryzykuję?
    > Varos

    Oprócz tego czy z podpisana umowa to jeszcze dodatkowo nalotem US.