  • 1. Data: 2004-06-18 11:57:33
    Temat: czy ktoś mi powie odnośnie gaśnic
    Od: "zanzarus" <z...@p...onet.pl>

    Jakie powienienem mieć i ile w sklepie o pow 55m2 , w sklepie pracuje 2
    ludzi , jast to sklep komputerowy

  • 2. Data: 2004-06-18 14:24:59
    Temat: Re: czy ktoś mi powie odnośnie gaśnic
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    > Jakie powienienem mieć i ile w sklepie o pow 55m2 , w sklepie pracuje 2
    > ludzi , jast to sklep komputerowy

    Żeby być w zgodzie z przepisami jedna proszkowa 2kg powinna wystarczyć.
    Jeżeli nie chcesz przy gaszeniu zniszczyć sprzętu to kup tzw. CUG (czyste
    urządzenie gaśnicze)
    Więcej informacji na www.pliszka.pl - jest to jedyne sensowen urządzenie do
    gaszenia sprzętu komputerowego

  • 3. Data: 2004-06-18 14:28:45
    Od: "Nahuelito" <p...@t...pl>

    Użytkownik "zanzarus" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie powienienem mieć i ile w sklepie o pow 55m2 , w sklepie pracuje 2
    > ludzi , jast to sklep komputerowy

    Rozporządzenie MSWiA z 16.06. 2003 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej
    budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 121 poz. 1138 )
    Gaśnica proszkowa GP-4x ABC lub GP-4x ABC będzie w sam raz. Zobacz >>
    http://www.gasnice.com/

    --
    Don't Mess With My Toot Toot >> www.gasnice.com/ccr.mp3 (3 MB)