  • 1. Data: 2004-06-18 10:06:21
    Temat: Przeprowadzka
    Od: "karrara" <k...@w...pl>

    Witam,
    Mam takie pytanko: czy można przekwaterować ciężarną lub wykwaterować ją?
    Sprawa ma się następująco: jestem studentką i mieszkam w akademiku, który na
    czas wakacji ma byc hotelem dla turystów, zawsze było troche miejsc dla
    studentów chcących pozostać na wakacje, ale w tym roku niestety nie ma.
    Jestem teraz w 8 miesiącu ciąży i nie dostałam zgody rektora na to aby
    pozostać w swoim akademiku na wakacje tylko muszę się przeprowadzic, z mężem
    i starszym dzieckiem do akademika o dużo gorszym standarcie, do pokoju który
    ma może 12 m2 .Starsze dziecko choruje na astme oskrzelową, i jest uczulone
    na kurz, a tam gdzie mamy się wynieść jest delikatnie mówiąc syf. Próbowałam
    rozmawiać z rektorem, i prosic go o zmianę decyzji i wyrażenie zgody na to
    żebysmy mogli jednak zostać, tu gdzie mieszkamy, bo to jednak jest wyjątkowa
    sytuacja, ale to niestety nic nie dało, i stąd moje pytanie, czy są jakieś
    podstawy prawne do odwołania się od jego decyzji? Wydaje mi sie ze słyszałam
    cos o tym że nie mozna wykwaterować ciężarnej, ani kobiety z małaym
    dzieckiem. Dodam że nie możemy wrócić do rodziców, bo mąż pracuje, a nikt mu
    nie da urlopu na dwa miesiące.
    Z góry dzięki za pomoc.
    Karolina

  • 2. Data: 2004-06-18 10:47:51
    Temat: Re: Przeprowadzka
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

    . Dodam że nie możemy wrócić do rodziców, bo mąż pracuje, a nikt mu
    > nie da urlopu na dwa miesiące.

    to moze niech mąz sie przeprowadzi a ty wróc do rodziców.
    p.>

  • 3. Data: 2004-06-18 11:08:18
    Od: "karrara" <k...@w...pl>

    > . Dodam że nie możemy wrócić do rodziców, bo mąż pracuje, a nikt mu
    > >
    > to moze niech mąz sie przeprowadzi a ty wróc do rodziców.
    > p.>

    tez nie bardzo jest gdzie sie pomiescic,
    karolina

  • 4. Data: 2004-06-18 21:13:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "karrara" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Było nie tak dawno na grupie. Ale to w odniesieniu do wynajmu mieszkania.
    Akademik rządzi się innymi prawami. To jest hotel. Tak więc, podejrzewam,
    że musieli byście płacić jak za hotel, a wówczas nikt pewnie by nie robił
    problemu. W końcu hotel jest po to, by w nim mieszkali ludzie.