  • 1. Data: 2004-06-18 11:54:33
    Temat: gwarancja na ile ?
    Od: "Webster" <p...@o...pl>

    Witam!
    Czy zmienily sie przepisy dotyczące gwarancji ? Na ile minimalnie sprzedawca
    moze jej udzielac jezeli chodzi o sprzet agd/rtv ? Slyszalem coś, że od 1
    maja 2004 jest to minimum 24 miesiące, ale nie wiem czy to prawda.
    Będę wdzięczny za odpowiedź.
    Webster

  • 2. Data: 2004-06-18 12:14:41
    Temat: Re: gwarancja na ile ?
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    Webster <p...@o...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Czy zmienily sie przepisy dotyczące gwarancji ? Na ile minimalnie sprzedawca
    > moze jej udzielac jezeli chodzi o sprzet agd/rtv ?

    na ile ma ochotę :-),

    Slyszalem coś, że od 1
    > maja 2004 jest to minimum 24 miesiące, ale nie wiem czy to prawda.

    Od 1 stycznia 2003r. w obrocie konsumenckim, sprzedawca (niezależnie od tego,
    czy ktoś udzielił gwarancji) odpowiada przez 24 nmiesiące z tytułu
    niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową

    pzdr

    marek radwański

  • 3. Data: 2004-06-18 16:32:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2004 13:54:33 +0200, Webster naskrobał(a):

    > Witam!
    > Czy zmienily sie przepisy dotyczące gwarancji ? Na ile minimalnie sprzedawca
    > moze jej udzielac jezeli chodzi o sprzet agd/rtv ?

    0,00

    > Slyszalem coś, że od 1
    > maja 2004 jest to minimum 24 miesiące, ale nie wiem czy to prawda.

    nizgodność z umowa - 24miesiące, faktycznie 6.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-06-18 16:37:40
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > nizgodność z umowa - 24miesiące, faktycznie 6.

    chyba że nasze sądy coś wymyślą ;)

    KG

  • 5. Data: 2004-06-18 17:01:58
    Od: "Webster" <p...@o...pl>