  • 1. Data: 2007-08-27 17:28:10
    Temat: czy komornik moze wersjsc na wszystkie konta
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Mam taki problem. Komornik weszedł mi na wszystkie konta firmowe + prywatne
    (osobiste). Czy to jest zgodne z prawem? tzn. mozę wejść także na to konto
    prywatne? Dodam że konto prywatne nie jest podane w US tylko widnieje na
    stronie www.

    Dodatkowo mam pytanie, jak wyliczane są koszty egzekucyjne?. Czy każdy
    komornik ma inne stawki czy jest to jakoś określone ustawowo?. Będe
    wdzięczny za wszelką pomoc.

  • 2. Data: 2007-08-27 21:26:10
    Temat: Re: czy komornik moze wersjsc na wszystkie konta
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bbl pisze:

    > Mam taki problem. Komornik weszedł mi na wszystkie konta firmowe + prywatne
    > (osobiste). Czy to jest zgodne z prawem? tzn. mozę wejść także na to konto
    > prywatne?

    Rozumiem że prowadzisz działalność jako osoba fizyczna. Komornik dobrze
    robi.

    > Dodam że konto prywatne nie jest podane w US tylko widnieje na
    > stronie www.

    A co to ma do rzeczy? Nic.

    > Dodatkowo mam pytanie, jak wyliczane są koszty egzekucyjne?. Czy każdy
    > komornik ma inne stawki czy jest to jakoś określone ustawowo?.

    Są określone w ustawie o komornikach.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-08-27 21:42:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bbl wrote:
> [...]
    > prywatne? Dodam że konto prywatne nie jest podane w US tylko widnieje na

    Jaki rodzaj działalności gospodarczej? Na kogo/co był wystawiony tytuł
    egzekucyjny?

  • 4. Data: 2007-08-28 07:34:55
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    wiadomości news:d3tbq4-7cn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jaki rodzaj działalności gospodarczej? Na kogo/co był wystawiony tytuł
    > egzekucyjny?

    osoba fizyczna prowadząca jedno osobową działalność gosp. Tytuł wystawiony
    na mnie nie na firme.

  • 5. Data: 2007-08-28 07:43:05
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    bbl napisał(a):
> [...]
    > wiadomości news:d3tbq4-7cn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > osoba fizyczna prowadząca jedno osobową działalność gosp. Tytuł wystawiony

    Ty i firma to to samo. Majątek firmy jest Twoim majątkiem, Twój
    majątek jest majątkiem firmy. Za zobowiązania "na firmę" odpowiadasz
    prywatnie, więc zajęcie konta firmowego i prywatnego jest w porządku.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2007-08-28 12:01:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bbl wrote:

    > osoba fizyczna prowadząca jedno osobową działalność gosp. Tytuł wystawiony
    > na mnie nie na firme.

    W takiej sytuacji ty i firma to jedno.

    Czyli komornik działa prawidłowo.

  • 7. Data: 2007-08-28 13:15:20
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    wiadomości news:ucfdq4-4fp.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > W takiej sytuacji ty i firma to jedno.
    >
    > Czyli komornik działa prawidłowo.

    to bandyctwo jest przecież w biały dzień.

  • 8. Data: 2007-08-28 13:27:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bbl wrote:

    > to bandyctwo jest przecież w biały dzień.

    Jakie bandyctwo? To raczej ciebie należałoby zwyzywać od oszustów i
    złodziei. Nie zapłaciłeś należności uczciwie - to zapłacisz komornikowi.

  • 9. Data: 2007-08-28 13:55:04
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    bbl pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:ucfdq4-4fp.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > to bandyctwo jest przecież w biały dzień.

    dlaczego ?

  • 10. Data: 2007-08-28 13:58:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bbl pisze:

    > to bandyctwo jest przecież w biały dzień.

    Nie twoje poglądy, to wyraz czystego braku inteligencji.
    Robisz długi, a potem sie dziwisz że ktoś chce egzekwować.

    Weź sobie do mózgu informację że długi sie płaci.