    From: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy komornik dzialal zgodnie z prawem?
    Date: Tue, 13 Jun 2006 00:53:04 +0100

    "tobek7" <t...@w...pl> wrote in message
    news:1150141643.172786.284700@f14g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    hej to jeszcze raz ja nie odpowiedzialam Ci na pytanie jestem z
    Wroclawia a gdzie urzeduje ten Twoj prawnik?
    dzieki

    Sylwia
    O cholercia to daleko, on jest z Bydgoszczy.
    Ale wpisz w google ''stowarzyszenie bez granic''
    moze cos wyrzuci, ja go w ten sposob znalazlam.
    Szukalam w fundacjach, wlasnie stowarzyszeniach
    i roznych takich, bo nie wiele kasy mi zostawalo na zycie
    po destrukcyjnej dzialalnosci ''mojego'' komornika.
    Jasno postawilam sprawe: nie mam pieniedzy, czy bedzie mi Pan mogl pomoc.??
    Placilismy mu w ratach, facet z gory zapowiedzial, ze sprawy moze nie
    wygrac, bo jest po jakichkolwiek terminach, wszelkie inne poczynania z
    naszej strony wczesniejsze byly z gory skazane na odrzucenie wlasnie z tego
    powodu, ale jak my mielismy dotrzymac terminow jak o niczym nas nie
    informowal.
    Zanim zatrudnilismy prawnika probowalismy sami cos zdzialac, zlozylismy
    wniosek o cos tam, nie pamietam juz co to bylo, wezwanie na pierwsz
    rozprawe, sprawa sie odbyla, sedzia pyta czy chce wezwanie na druga
    ,pisemnie, mowie tak, poprosze, termin wyznaczony na powiedzmy 10.10.03 na
    9.00, oczywiscie nie dostalam tego zaproszenia, stawiam sie w terminie o
    wyznaczonej godzinie, przeszukalam wszystkie wokandy, sprawy nie ma.
    ide do sekretariatu a kobita do mnie, ze sprawa sie odbyla......wczoraj.
    Mozesz czepnac sie korespondencji, ze byla zle doreczana, nie wiem czy po
    terminach mozesz skarzyc sie na czynnosci komornika, obawiam sie , ze nie.
    Wiem jedno sama nie dasz rady, musisz znalezc kogos kto to umiejetnie
    poprowadzi.A jezeli chodzi o sprzedaz tego samochody to raczej masz jeszcze
    termin zachowany , bo przeciez piszesz, ze to bylo wczoraj, czy dzis??
    Wiesz po tak ogolnikowym opisie ciezko komukolwiek wyrokowac co musisz
    zrobic.
    Ale ten Twoj komornik kurde ma tupet.

    Zycze Ci powodzenia, wytrwalosci i wygranej

    Magda