    From: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy komornik dzialal zgodnie z prawem?
    Date: Mon, 12 Jun 2006 19:01:56 +0100

    "tobek7" <t...@w...pl> wrote in message
    news:1150108831.584334.294250@g10g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    Witaj,
    zrobilas straszny bajzel w tym poscie,
    ale wiem mniej wiecej o co chodzi, wiec moge Ci powiedziec, ze komornik
    zlamal prawo.
    Nie bede przytaczac paragrafow, musisz sama poszukac,
    ale najlepiej dla Ciebie bedzie jak znajdziesz uczciwego prawnika spoza
    twojego miasta,
    bo jezeli komornik odstawia takie cuda,
    to musi miec uklady i nic ni wskurasz prawnikiem z Twojego miasta.
    Gdzie mieszkasz, znam prawnika, ktory zajmuje sie takimi sprawami.
    Mnie pomogl, kiedy facet z ukladami probowal wyciagnac ode mnie kase.
    Tez juz mialam komornika na glowie, dowiedzialam sie o tym jak pracodawca
    wyplacil mi tylko czesc wynagrodzenia, wszystko odbylo sie za moimi plecami,
    korespondencja zawsze byla opisana, ze nie zastano mnie w domu i awizowano,
    tylko ja nigdy tego awiza nie widzialam a dowodem w sprawie przeciwko mnie
    byl rachunek, ktory zaplacilam, widnial nawet na nim podpis tego goscia, ze
    przyjal pieniadze.
    Komornik nie mial prawa zabrac Ci samochodu, ktory nie byl twoja wlasnoscia,
    nie mial prawa sprzedac go za taka wartosc.
    Komornik nie ma prawa dzialac na Twoja niekorzysc i wreszcie nie ma prawa
    pozbawic Cie zrodla dochodu.
    Bierz szybko tego prawnika i dzialaj, ja w swojej sprawie dzwonilam nawet do
    tvn ale obylo sie bez interwencji, wystraszyli sie prawnika z innego miasta.

    Magda