  • 1. Data: 2012-06-18 09:49:05
    Temat: [crosspost]Re: Gdzie jest kij
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.06.2012 09:03, maruda pisze:

    > Żurnaliści (pismaki, redachtóry, wydawcy mediów) - to prostytutki. Jeśli
    > ktoś płaci za reklamę, to wezmą kasę i dadzą dupy.
    > Taka profesja, panie... Swoboda działalności gospodarczej (w granicach
    > prawa).

    A tak swoją drogą, to czy radio/gazeta (Rzeczpospolita reklamuje
    AmberGold ZTCP) ma prawo odmówić publikacji ich reklamy, jeżeli to jest
    bądź co bądź legalny interes?

    p. m.

  • 2. Data: 2012-06-18 10:18:48
    Temat: Re: [crosspost]Re: Gdzie jest kij
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-18 09:49, m pisze:

    > A tak swoją drogą, to czy radio/gazeta (Rzeczpospolita reklamuje
    > AmberGold ZTCP) ma prawo odmówić publikacji ich reklamy, jeżeli to jest
    > bądź co bądź legalny interes?
    >
    > p. m.

    Pewno nie ma prawa.
    A czy ktoś gdzieś w ogóle jakieś prawo widział? Ostatnio w tv pokazywali
    prawo pięści (prawo silniejszego). To chyba jedyne, które działa...

    Widzisz... w normalnym systemie, to (gdybym np. prowadził knajpę), to
    mógłbym odmówić obsłużenia Cię, bo mi się Twoja gęba (albo orientacja
    seksualna) nie podoba i nic nikomu do tego.

    Niestety, nie żyjemy w normalnym systemie. "Wolność", czy "swoboda", to
    puste słowa.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2012-06-19 00:12:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-18 10:18, maruda pisze:

    > Widzisz... w normalnym systemie, to (gdybym np. prowadził knajpę), to
    > mógłbym odmówić obsłużenia Cię, bo mi się Twoja gęba (albo orientacja
    > seksualna) nie podoba i nic nikomu do tego.

    boże...

    > Niestety, nie żyjemy w normalnym systemie. "Wolność", czy "swoboda", to
    > puste słowa.

    A jakby Cie wypieprzyli z muzułmańskiej dzielnicy w Warszawie to pewnie
    byś się cieszył, że wolność panuje i swoboda?

  • 4. Data: 2012-06-19 07:10:22
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-19 00:12, PlaMa pisze:

    > boże...

    > A jakby Cie wypieprzyli z muzułmańskiej dzielnicy w Warszawie to pewnie
    > byś się cieszył, że wolność panuje i swoboda?

    Jeśliby sobie wykupili ulice i napisali "Teren prywatny, giaurom (czy
    gojom) wstęp wzbroniony", to nie miałbym nic do powiedzenia.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 5. Data: 2012-06-19 22:43:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Jun 2012, bzdreg wrote:

    > Jeśliby sobie wykupili ulice

    Ja w sprawie formalnej.
    Kierowcy bardzo często tak się "stosunkują" (w dyskusjach nad tym
    kto płaci i dlaczego ma prawo), jakby ktoś im te drogi *chciał*
    sprzedać ;)

    > to nie miałbym nic do powiedzenia.

    A to jest całkiem inna sprawa, na nowo nie ma sensu rozpalać flejma,
    polecam archiwa z hasłem "prawo przechodu".
    Znane w cywilizowanych krajach.

    pzdr, Gotfryd