  • 1. Data: 2012-06-18 11:30:28
    Temat: komornik powołuje się na nie istniejący Sąd
    Od: cos <a...@g...pl>

    Otrzymałem zawiadomienie o wszczęciu egzekucji.
    Komornik powołuje się na Sąd który nie istniej nawet nie podaje jego
    adresu. Czy postępuje prawidłowo?

  • 2. Data: 2012-06-18 11:51:58
    Temat: Re: komornik powołuje się na nie istniejący Sąd
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-18 11:30, cos pisze:
    > Otrzymałem zawiadomienie o wszczęciu egzekucji.
    > Komornik powołuje się na Sąd który nie istniej nawet nie podaje jego
    > adresu. Czy postępuje prawidłowo?

    Wskanuj to pismo.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-06-18 12:30:12
    Od: cos <a...@g...pl>

    W dniu 2012-06-18 11:51, Liwiusz pisze:
    > Wskanuj to pismo.

    jest cos takiego:

    zostało wszczęte postępowanie na podstawie tytułu wykonawczego BTE z
    dnia xx.xx.xxxx sygn. akt xxxxxx, Postanowieniem Sądu Rejonowego W
    SZCZECINIE PRAWOBRZ z dnia xx.xx.xxxx sygn. akt, w celu wyegzekwowania
    od dłużnika

  • 4. Data: 2012-06-18 12:32:47
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-18 12:30, cos pisze:

> [...]
    > dnia xx.xx.xxxx sygn. akt xxxxxx, Postanowieniem Sądu Rejonowego W
    > SZCZECINIE PRAWOBRZ z dnia xx.xx.xxxx sygn. akt, w celu wyegzekwowania

    To może ten sąd:

    http://www.szczecin-pz.sr.gov.pl/bip2/

    Sąd Rejonowy Szczecin-Prawobrzeże i Zachód ?

    --
    spp

  • 5. Data: 2012-06-18 12:34:25
    Od: Sonn <c...@p...pl>

> [...]
    > dnia xx.xx.xxxx sygn. akt xxxxxx, Postanowieniem Sądu Rejonowego W
    > SZCZECINIE PRAWOBRZ z dnia xx.xx.xxxx sygn. akt, w celu wyegzekwowania

    Co za tępak. SR Szczecin Prawobrzeże. Tak trudno sobie ustalić? Google
    wysiadło?

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2012-06-18 12:35:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > dnia xx.xx.xxxx sygn. akt xxxxxx, Postanowieniem Sądu Rejonowego W
    > SZCZECINIE PRAWOBRZ z dnia xx.xx.xxxx sygn. akt, w celu wyegzekwowania

    To drobny błąd jest, do poprawienia w ramach "oczywistej pomyłki", jeśli
    oczywiście ktoś jest pedantem.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2012-06-18 12:42:03
    Od: cos <a...@g...pl>

    W dniu 2012-06-18 12:34, Sonn pisze:
    > Co za tępak. SR Szczecin Prawobrzeże. Tak trudno sobie ustalić? Google
    > wysiadło?
    a o co ja pytalem?

  • 8. Data: 2012-06-18 12:42:11
    Od: cos <a...@g...pl>

  • 9. Data: 2012-06-18 12:43:38
    Od: cos <a...@g...pl>

    W dniu 2012-06-18 12:35, Liwiusz pisze:
    > To drobny błąd jest, do poprawienia w ramach "oczywistej pomyłki", jeśli
    > oczywiście ktoś jest pedantem.

    A nie celowa dezinformacja abym czasem nie zlozyl zazalenia?

  • 10. Data: 2012-06-18 12:46:50
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-18 12:42, cos pisze:

    > a o co ja pytalem?

    Gdybym dostał nakaz z Sądu w Poznaniu Grunwaldzie to zastanawiałbym się
    jak to szybko zapłacić niż poprawiał sobie samopoczucie wymyślaniem
    kolejnych problemów.

    --
    spp