  • Data: 2010-01-22 15:11:24
    Temat: Re: co robic? (chała w orzekaniu w sądach i prokuraturze)
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    keen wrote:

    > wychodzą u ciebie problemy z logicznym mysleniem, nie mozesz
    > wiedziec czy jestem chory psychicznie czy nie,

    Ależ oczywiście, wiedzieć nie mogę. Zwracam Ci tylko uwagę że Ty sam
    możesz się mylić - tak samo jak ja sam mogę się mylić w tej kwestii w
    odniesieniu do samego siebie.

    > chyba jasne jest
    > ze na dajmy na to tysiace orzeczen psychiatrycznych czesc JEST
    > nieprawidłowa (jeśli ktoś myśli że jest to mała liczba typu 1%
    > to mogę się tu tylko zasmiać)

    No toż pisałem - diagnoza może być nieprawidłowa. Czy zrobiłeś coś żeby
    ją podważyć? Poszedłeś po inną opinię?
    Wiem, będzie Ci trudniej teraz, bo masz przyklejoną łatkę - ale czy
    spróbowałeś?

    > - gdybys umial poprawnie myslec nie
    > spieszylbys sie z tego typu radami wiedzac ze mozesz popelnic bład

    Jaki błąd? nie napisałem "jesteś chory, lecz się". Napisałem tylko "być
    może" i "spróbuj".
    Jakiż tu błąd widzisz?

    > - to ze z takimi wyskakujesz nie za dobrze swiadczy o twojej
    > intelektualnej 'ostroznosci'

    Uwierz, jestem bardzo ostrożny. Zasugerowałem tylko to, co moim zdaniem
    jest najlepszym wyjściem w danej sytuacji.

    > - i jest wlasnie charakterystyczne
    > dla twojego towarzystwa
    >
    > Jesli powaznie traktujesz to co mowisz to wynika z tego ze sam mozesz
    > watpic czy jestes zdrowy psychicznie -

    Ależ oczywiście. Każdy chyba od czasu do czasu ma takie myśli ;-)

    Z psychiatrią owszem - jest wiele problemów
    diagnostyczno-interpretacyjnych.
    Weźmy choćby takie najczęstsze zaburzenia dwubiegunowe.
    Każdy człowiek ma jakies wahania nastroju. Dziś jestem smutny,
    zdołowany, innego dnia - euforia, wszystko mi się udaje i super.

    Odróżnić normalne wahania nastroju od stanów granicznych, i od tych
    gdzie te wahania są już zbyt głębokie - nie jest łatwo. Od tego są
    własnie specjaliści.

    Ty jak na razie masz opinię jednych. Jeśli uważasz że jest błędna -
    zdobądź inną.

    > czemu mi wiec radzisz skoro sam
    > nie wiesz czy jestes zdrowy psychicznie? [heh]

    hm, a czy palacz nie może drugiego namawiać do rzucenia palenia?

    --
    Pozdro
    Massai