  • Data: 2010-01-26 23:13:32
    Temat: Re: co robic? (chała w orzekaniu w sądach i prokuraturze)
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > (wiem jak to jest
    > w psychozie - czlowiek niekoniecznie jest swiadom ze jest chory ale
    > rowniez zarazem nie jest i swiadom ze jest zdrowy, jego swiat
    > jest kompletnie inny ufo ląduje nma boisku szkolnym, bogowie
    > przemawiają z radia, duchy przez szumy w telewizorze, generalnie
    > zaburzony jest krytycyzm - taki stan jak twoj czy moj czyli
    > normalny wysoki krytycyzm, kontaktowanie, spanie jak niedzwiedz,
    > romansowanie z panienkami, pisanie programow na kompie, granie w
    > tenisa jezdzenie na rowerze itd pluz przede wszystkim brak jakichkolwiek
> [...]

    Ja nie wiem czego się nabijasz z ufo na szkolnym boisku, do mnie co
    parę dni kumple z Marsa przylatują i akurat lądują w szkole bo ziemnne
    parkingi
    są zastawione. Mówią że u nich też są korki tyle że przy lądowaniu trzeb
    czekać.
    A jeszcze dodam, że wczoraj wpadła do mnie matka Boska i powiedziała że
    dzisiaj
    tego posta napiszesz i bym czytał listę i odpisał ci - patrz jak ona to
    przewidziała -
    ona jest prawdziwa.. A duchów z TV to juz nie bój się one przez LCD nie
    wyjdą bo
    jest za cienki, chyba, że masz stary TV no to w nocy nie oglądaj. I masz
    absolutną rację
    , że kiedy by coś się ze mną działo to na pewno bym to poczuł, a tak
    normalnie do pracy
    chodzę, wożę ludzi autobusami i nigdy nic mi sie nie stało, bo mnię
    wcześniej prapradziadek
    przylatuje i ostrzega. A ludzie to się zawsze do mnie miło uśmiechają. Nie
    ma mowy o
    psychozie, kobieta tylko się ciągle czepiała żebym do lekarza poszedł ale
    babę pogoniłem i
    jest teraz spokój. Teraz nie mam żadnych dziwnych zdarzen po prostu normalne
    zycie.

    Trzymajmy sie razem bo nas ludzie zamęczą.

    PS
    to wszystko to prawdziwa i na prawdę wymyślona fikcja