  • Data: 2004-07-21 17:26:02
    Temat: Re: co moze kruk ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebol napisał:

    > jesteś jak Wałęsa - za a nawet przeciw :D

    Ale jeśli taki "KRUK" przyjdzie i powie, chcemy nasz sprzęt, a ty nie
    masz przeciwskazań to MOŻE WEJŚĆ CI DO DOMU I TO ZABRAĆ (Nie masz
    przeciwskazań, dobrowolnie wpuszczasz do domu, udostępniasz sprzęt)

    > Kruk ani wierzyciel nie ma prawa niczego wynieść z czyjegoś domu - nad czym
    > się tu w ogóle zastanawiać?????
    > spokojnie, od paragafów to mamy sądy póki co

    Ale to wierzyciel składa zawiadomienie ... Nie sąd. WIerzyciel
    korzysta z istniejącego kodeksu - dzialania dłużnika noszą znamiona
    przestępstwa opisanego w tym artykule, wierzyciel zawiadamiania organy
    ścigania. Rozprawa, jeśli nie okaże się, że jest inaczej (czyli
    popełniono przestępstwo) to chciał, nie chciał wyrok taki zapadnie ;)

    > ba nawet kilkadziesiąt zabrania.

    A na omawianą windykację Kruka nie ma paragrafów zabraniających ...
    dopóki JAŚ nie wyraża zdecydowanych sprzeciwów i ułatwia postępowanie,
    to przychodzi KRUK, bierze co swoje ... Jak wspominałem ... możemy tak
    pie%&^$&^$^ bez końca ... Szanowny Jaś zawalił temat ala Czy tato może
    rozwieść się z mamą ...

    Do ku&^*%^*( nędzy .... ale nie podał szczegółu np jednego - Mama i
    tato nie żyją ... i może skończmy to trollowanie , bo jakoś mam
    wrażenie (łacznie z moimi wypowiedziami) , że wątek w tą stronę
    poszedł ... dopóki koleś nie powie jaki ma problem to ja
    pie%^&%^&*%&*( tą dyskusję.

    A może zacznijmy dla równowagi nowy wątek. Czy w Polsce obowiązuje prawo.

    bA ... padnie odpowiedź ... obowiązuje oczywiście ... ktoś napisze, że
    np tu nie postąpiono zgodnie z prawem ... a ktoś inny, że w jego
    przypadku jeszcze inaczej ... zatem, czy możemy skończyć to pieprzenie
    bez konkretów ???
    Zwróć uwagę na to, że nasz wesoły jasio, zapodał trollowy temat i ani
    razu mordy nie otworzył, bo pomóc ukierować tą dyskusję na jakieś
    konkretne rzeczowe rozwiązania w problemie , jaki go dręczy ... Ja bym
    ocipiał widząc mnogość odpowiedzi tak rozbieżnych i przedstawił sprawę
    tak by można byłop iść dalej, bądź udzielić jakiejś konkretnej
    odpowiedzi ....

    Dla mnie EOT

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))