  • 1. Data: 2005-10-04 05:46:22
    Temat: co mam zrobic?
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Witam
    Poradzcie, co mam zrobic?
    Pisze do Spoldzielni Mieszkaniowej ( mojej) pisma i nie mam odpowiedzi.
    Po napisaniu pierwszego odczekalam miesiac, napisalam ponawiajace i znow
    minal miesiac
    Dalej nie mam zadnej odpowiedzi.
    Czy mam skierowac sprawe do sadu?
    (sprawa jest powazna).

  • 2. Data: 2005-10-04 06:22:34
    Temat: Re: co mam zrobic?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    irena wrote:

    [ciach]

    > Dalej nie mam zadnej odpowiedzi.
    > Czy mam skierowac sprawe do sadu?
    > (sprawa jest powazna).

    Wiesz, jeśli pisesz pisemka do spółdzielni tak samo 'kompletne', jak to
    co tutaj wypisałaś, to nic dziwnego, że nie odpisują, bo zwyczajnie nie
    wiedzą, o co chodzi...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-10-04 07:26:58
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Tutaj nie rozpisywalam sie ale w spoldzielni dokladnie wiedza o co chodzi.
    Wazne jest sedno sprawy - co robic po dwoch pismach, na ktore nie ma
    reakcji ze strony adresata.

  • 4. Data: 2005-10-04 09:41:36
    Od: "gg" <d...@d...d.>

> [...]
    > Pisze do Spoldzielni Mieszkaniowej ( mojej) pisma i nie mam odpowiedzi.
    > Po napisaniu pierwszego odczekalam miesiac, napisalam ponawiajace i znow

    Napisz teraz do Rady Nadzorczej SM. Dołącz kserokopie wysłanych poprzednio
    pism. Mam nadzieję że masz potwiedzenie że pisma im dostarczyłeś.
    Potwierdzenie nadania listu poleconego lub potwierdzenie na kopi pisma
    zlozonego w sekretariacie.
    Na sąd jest jeszcze za wczesnie.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2005-10-04 10:10:06
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dalej nie mam zadnej odpowiedzi.

    A masz potwierdzenia wysłanych pism?

    HaNkA

  • 6. Data: 2005-10-05 10:05:02
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>

    > Tutaj nie rozpisywalam sie ale w spoldzielni dokladnie wiedza o co chodzi.
    > Wazne jest sedno sprawy - co robic po dwoch pismach, na ktore nie ma
    > reakcji ze strony adresata.

    zadzwonic?