  • 21. Data: 2004-05-06 23:00:34
    Temat: Re: ciekawy artykół o policjantach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:c7ebhb$co5$1@news.onet.pl...

    > Myślę, że rozwój wypadków jest już jasny.
    > Policjanci zajeżdżają drogę Roverowi, blokują go na światłach, wybiegają
    > z aut i zaczynają strzelać. Kierowca Rover cofa, odbija w bok i próbuje
    uciekać,
    > co mu się jednak nie udaje.
    > Tak wyglądają zeznania świadka.

    Tak wyglądają zeznania świadka. Tu się zgodzę. Teraz poczekajmy na wynik
    śledztwa.

    > Kolejny świadek, który widził sam koniec zdarzenia "zobaczyłem
    podbiegających
    > do auta 4 *zbirów* , uciekłem do domu wezwać policję"

    Dziwi mnie to nagłe namnożenie świadków, których poprzednio nie było.
    Jakiś wysyp nastapił. No ale skoro drugi pobiegł wzywać policję, to nie ma
    silnych i musiał się nagrać, bo rozmowy na 997 są nagrywane. I policjanci
    nie wiedzieli poprzednio, ze ten świadek dzwonił?

    A po za tym, to masz wiele racji w tym co piszesz. I zaczynam się dziwić,
    bo nie podejrzewam, by ratowali tak szeregowych policjantów. Ciekawe kto
    im wydał tak oryginalne polecenie przeprowadzenia tej akcji.

  • 22. Data: 2004-05-06 23:03:25
    Temat: Re: ciekawy artykól o policjantach
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c7eb84$qg7$1@news.onet.pl

    > Wniosek: policjanci CHCIELI ZAMORDOWAĆ Sebastiana Sz. , który zapewne
    > zrobił

    I to byl najlatwiejszy sposob aby to zrealizowac, taaaak

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 23. Data: 2004-05-07 02:56:09
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 6 May 2004 22:51:59 +0200, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie zgodzę się z Tobą. Kierowca nie wykonuje rozkazu. Większość winy
    > spadnie na dowodzącego akcją. Winę poszczególnych policjantów będzie
    > bardzo ciężko udowodnić.

    Dlaczego ? Rozkaz nie ma nic do winy tylko jego zle wykonanie.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 24. Data: 2004-05-07 11:28:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego ? Rozkaz nie ma nic do winy tylko jego zle wykonanie.

    Zależy jaki był to rozkaz i na ile został źle wykonany.

  • 25. Data: 2004-05-07 13:34:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Bardzo oryginalny wniosek wyznułeś. Gratuluję.
    [..]
    > To się nazywa "Teoria spiskowa dziejów".

    To nie spisek, a mafijne zasady jakimi zaczęli posługiwać się nasi
    policjanci. Skutki niestety widać :(
    Już przecież mówili jakoby Sebstian Sz. miał czuć się namierzony
    i rzekomo odgrażał się, że żywego go nie wezmą. I dlatego niby od razu strzelali.
    Ciekawe tylko, że taki ktoś ni z tego ni owego idzie sobie spokojnie do solarium
    i to uzbrojony tylko w nóż, choć w domu ma cały arsenał i niby czuje się zagrożony
    i niby nie da się wziąć żywy.
    Policja drwii sobie chyba z ludzkiej inteligencji :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 26. Data: 2004-05-07 14:30:39
    Od: j...@g...pl (cOOba)

    Persona "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    w news:c7fotm$d8a$5@news.onet.pl wypocił:

    > To się nazywa "Teoria spiskowa dziejów".

    No, i tu się mojawia moja, dawno już wysnuta teza (poparta zresztą niestety
    doświadczeniem), co zresztą miało wyraz w wymyślonym już dawno sloganie, z
    którym akurat się (niestety) zgadzam:
    "Policja k**** i bić i trzeba.... itd"
    Po osobistych doświadczeniach z tymi panami kiedy to powinni robić to, co do
    nich należy, a robili wielką łaskę (byłem poszkodowanym w pewnej sprawie)
    nabrałem tak negatywnej opinii o tych piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip, że tylko
    śmierć na służbie któregoś z nich jest w stanie wzbudzić moje współczucie,
    choć też nie do końca. Wszak dedydujac się na służbę w policji chyba
    wiedzieli czym ryzykują, ale mimo wszystko jako człowieka - szkoda....

    Ale to tylko MHO

    --
    --= cOOba =--
    --= GG:974443 =--