    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciekawy artykół o policjantach
    Date: Fri, 7 May 2004 01:00:34 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc142.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    news:c7ebhb$co5$1@news.onet.pl...

    > Myślę, że rozwój wypadków jest już jasny.
    > Policjanci zajeżdżają drogę Roverowi, blokują go na światłach, wybiegają
    > z aut i zaczynają strzelać. Kierowca Rover cofa, odbija w bok i próbuje
    uciekać,
    > co mu się jednak nie udaje.
    > Tak wyglądają zeznania świadka.

    Tak wyglądają zeznania świadka. Tu się zgodzę. Teraz poczekajmy na wynik
    śledztwa.

    > Kolejny świadek, który widził sam koniec zdarzenia "zobaczyłem
    podbiegających
    > do auta 4 *zbirów* , uciekłem do domu wezwać policję"

    Dziwi mnie to nagłe namnożenie świadków, których poprzednio nie było.
    Jakiś wysyp nastapił. No ale skoro drugi pobiegł wzywać policję, to nie ma
    silnych i musiał się nagrać, bo rozmowy na 997 są nagrywane. I policjanci
    nie wiedzieli poprzednio, ze ten świadek dzwonił?

    A po za tym, to masz wiele racji w tym co piszesz. I zaczynam się dziwić,
    bo nie podejrzewam, by ratowali tak szeregowych policjantów. Ciekawe kto
    im wydał tak oryginalne polecenie przeprowadzenia tej akcji.