  • Data: 2003-02-12 09:32:07
    Temat: Re: ciaza. dzialalnosc gosp. i ZUS
    Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy widzieliście tą reklamę, w której "Daniel"
    <b...@k...lm.pl> mówi:

    >Strony ZUS'u odwiedzalem, ale znalazlem jedynie odnosniki do dziennikow
    >ustaw. Jakos brak mi entuzjazmu do przekopywania sie przez ten belkot...

    Ostatnio dowiadywałam sie dokładnie w takiej sprawie, ponieważ mnie
    również dotyczy, i dowiedziałam się, że jeśli kobieta nigdzie nie jest
    zatrudniona na etat, a prowadzi DG i opłaca własne składki, to
    przysługuje jej zasiłek macierzyński w wysokości średniej podstawy ZUS z
    ostatniego roku (bodajże). Nie przysługuje jej urlop macierzyński.

    Agnieszka
    --
    .-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło
    {_}^ )' Agnieszka Krysiak