    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciąża a likwidacja zakładu pracy
    Date: Thu, 9 Aug 2007 09:34:12 +0200

    witam!

    napisałem powyżej, bo lepiej widoczne, sorki :)

    odpowiadając na twe wątpliwości MATI:
    skoro nastąpiło wykupienie jednego przedsiębiorstwa przez drugie, to
    niewątpliwie mamy do czynienia z przejęciem zakładu przez inny; zatem art.23
    (1) kp, a więc nie mamy do czynienia z likwidacją zakładu twej żony, a z
    przejęciem, więc UMOWA O PRACE TWEJ ŻONY NIE ULEGA ROZWIĄZANIU - tu wchodzi
    w grę cała procedura z art.23 (1) kp - jak masz kodeks pracy to zajrzyj, a
    jak nie to znajdziesz go na www.sejm.gov.pl dział prawo i dalej baza aktów
    prawnych i w wyszukiwarce wpisujesz "ustawa kodeks pracy"; chyba że chcesz
    abym ci podał treść tego artykułu?

    pzdr