  • Data: 2007-08-10 09:01:37
    Temat: Re: ciąża a likwidacja zakładu pracy
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Aug 2007 07:43:10 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > To ja zadam pytanie pomocnicze - lepiej chyba pasujące do tej sytuacji.
    > Czy likwidacja jednego z kilku oddziałów (tu akurat centrali) z
    > pozostawieniem pozostałych jest likwidacja zakładu?

    A kto jest pracodawcą? Oddział czy też firma, a centrala jest tylko
    miejscem pracy? KP wskazuje na możliwość zwolnienia w przypadku
    "likwidacji pracodawcy". Samo miejsce pracy nic nie zmienia - ważne
    jest co jest w umowie bo to określi różnicę między likwidacją pracodawcy
    (można zwolnić), a likwidacją oddziału (nie można zwolnić).
    Jeśli ta centrala była odrębna organizacyjnie i majątkowo, oraz miała
    możliwość zatrudniania pracowników - to możliwe jest że była pracodawcą.

    Pozdrawiam,
    Henry