  • 1. Data: 2005-05-10 12:29:50
    Temat: chce pracowac za darmo
    Od: "Broer " <b...@g...pl>

    witam

    Oczywiscie nie zwariowalem :-)
    Chce zalozyc wlasna firme uslugowa. Poniewaz nie jestem znany, aby sie
    rozreklamowac chcialbym pracowac za darmo przez jakis czas, aby dzieki
    poleceniom zyskac baze klientow i potem zaczac pracowac za pieniadze. Czy mam
    do tego prawo, czy nie, bo to bedzie oferowanie czegos ponizej kosztow
    produkcji?

    I jeszcze jedno, jak wyglada moja odpowiedzialnosc z tytulu zle wykonanej
    uslugi, jezeli robie to za darmo?

    Pozdrawiam
    Broer

  • 2. Data: 2005-05-10 13:45:41
    Temat: Re: chce pracowac za darmo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Broer " <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    Zapytaj na grupie dotyczącej podatków, ale z tego co wiem, to Ty i tak
    musisz te podarowane wynagrodzenia jako dochód wykazywać.

  • 3. Data: 2005-05-10 14:26:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > produkcji?
    >
    > I jeszcze jedno, jak wyglada moja odpowiedzialnosc z tytulu zle wykonanej

    nie mozesz ponizej kosztow schodzic, na pl.soc.prawo.podatki wiecej Ci
    powiedza.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 4. Data: 2005-05-10 16:37:27
    Od: "Ola" <o...@n...wp.pl>

    umowe wolontariacka ze swoimi uslugobiorcami mozesz podpisac.......
    zajrzyj do ustwy o wolontariacie

    pzdr

  • 5. Data: 2005-05-11 06:05:58
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 10 maj o godzinie 16:26, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > nie mozesz ponizej kosztow schodzic, na pl.soc.prawo.podatki wiecej Ci
    > powiedza.

    ROTFL Przemus

    Widać że nigdy jeszcze nie brałeś udziału w przetargu, tam są dopiero
    'ceny'..... poniżej cen materiału, nawet z zastosowanym upustem uzyskanym w
    hurtowniach - nie mówiąc o pracy sprzętu, robociźnie kosztach itd ......

    --
    Herbi
    11-05-2005 08:05:49

  • 6. Data: 2005-05-11 07:31:28
    Od: Tomasz <t...@p...onet.pl>

    Broer napisał(a):
> [...]
    > produkcji?
    >
    > I jeszcze jedno, jak wyglada moja odpowiedzialnosc z tytulu zle wykonanej

    Mysle ze jakbys wykazal ze twoja praca wynosi 1 gr to nie byloby
    problemu z zaksiegowaniem tego. Wlasciwie trudno wycenic twoj czas.

    Tomasz

  • 7. Data: 2005-05-11 09:24:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > hurtowniach - nie mówiąc o pracy sprzętu, robociźnie kosztach itd ......

    pisze to o czym czytalem na pl.soc.prawo.podatki, po za tym przypomnij sobie
    afere z cukrem po zlotowce (czy 50 gr)
    w pewnym hipermarkecie.

    P.

  • 8. Data: 2005-05-11 18:00:48
    Od: "Broer " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > nie mozesz ponizej kosztow schodzic, na pl.soc.prawo.podatki wiecej Ci
    > powiedza.

    Rozumiem.
    Koszt materialow wynosi 3zl, a maszyna 30tys. Czy moge wiec kasowac po 3zl,
    czy musze uwzglednic amortyzacje maszyny - zeby mnie o dumping nie posadzili

  • 9. Data: 2005-05-11 18:03:09
    Od: "Broer " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > umowe wolontariacka ze swoimi uslugobiorcami mozesz podpisac.......
    > zajrzyj do ustwy o wolontariacie

    w wolontariacie chyba nie moge sie reklamowac, a mnie o reklame chodzi,
    rodawianie nr telefonow itp.

  • 10. Data: 2005-05-12 09:32:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Broer " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3zl,
    > czy musze uwzglednic amortyzacje maszyny - zeby mnie o dumping nie

    zauwaz ze ta maszyne wykorzystuejsz nie tylko w rtrakcie wykonania jednej
    uslugi.
    Mi sie wydaje ze tutaj kosztem byly by materialy.

    P.