  • 1. Data: 2005-05-10 11:41:05
    Temat: odpowiedź prokuratury na zażalenie
    Od: "Michał" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    złożyłem zażalenie do prokuratury okręgowej na postanowienie o umorzeniu
    dochodzenia w sprawie przestępstwa, w którym byłem pokrzywdzonym. Zażalenie
    wysłałem 5 kwietnia (potwierdzenie odbioru 6 kwietnia) i jak na razie nie mam
    żadnej informacji na ten temat. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć ile czasu
    prokuratura ma na ustosunkowanie się do takiego zażalenia i skąd taka
    informacja, bo nie mogę znaleźć w kpk (wnosiłem o wznowienie dochodzenia).

    Pozdrawiam i dziękuję,
    Michał

  • 2. Data: 2005-05-10 12:29:36
    Temat: Re: odpowiedź prokuratury na zażalenie
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > prokuratura ma na ustosunkowanie się do takiego zażalenia i skąd taka
    > informacja, bo nie mogę znaleźć w kpk (wnosiłem o wznowienie dochodzenia).

    Mnie przysłali po 47 dniach postanowienie o uwzględnieniu zażalenia i
    podjęciu dalszych czynności.

  • 3. Data: 2005-05-10 13:15:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli wniosłeś bezpośrednio do prokuratury Okręgowej, to może to trochę
    potrwać, bo okręgówka przesyła to do rejonówki, ta się ustosunkowuje i
    jeśli nie uwzględni zażalenia odsyła do okręgówki.

  • 4. Data: 2005-05-10 14:16:08
    Od: "Michal" <p...@g...pl>

    > Jeśli wniosłeś bezpośrednio do prokuratury Okręgowej, to może to trochę
    > potrwać, bo okręgówka przesyła to do rejonówki, ta się ustosunkowuje i
    > jeśli nie uwzględni zażalenia odsyła do okręgówki.

    Zażalenie wniosłem do okręgowej za pośrednictwem rejonowej, która klepnęła
    umorzenie postępowania.
    Ale interesuje mnie, czy jest gdzieś określony konkretny czas jaki mają na
    ustosunkowanie się do tego zażalenia, np. 30 albo 90 dni, czy też jest
    określenie np. "bez zbędnej zwłoki" albo coś w tym rodzaju.

    Michal