  • 1. Data: 2004-11-23 10:39:42
    Temat: chcą mnie wymeldować!
    Od: "oko Wielkiego Brata" <mareksol@[wytnij]tlen.pl>

    Witam.

    Ostatnio rozszedłem się ze swoją żoną (na razie tylko się wyprowadziła). Ale
    zameldowany jestem u niej w domu (inne mieeszkanie). Teraz mi przyszedł
    papier, że złożyła wniosek o wymeldowanie mnie od niej z domu. Czy ma prawo?
    Oraz czy należy mi się połowa jej domu jeśli sąd orzeknie jej winę rozpadu
    małżeństwa (a orzeknie na pewno)?

    thx.

  • 2. Data: 2004-11-23 10:40:10
    Temat: Re: chcą mnie wymeldować!
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "oko Wielkiego Brata" <mareksol@[wytnij]tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:cnv3kj$nkj$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zameldowany jestem u niej w domu (inne mieeszkanie). Teraz mi przyszedł
    > papier, że złożyła wniosek o wymeldowanie mnie od niej z domu. Czy ma

    Oczywiscie. Przeciez tam nie mieszkasz.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2004-11-23 10:43:51
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    nowy dowod..

  • 4. Data: 2004-11-23 10:46:46
    Od: "oko Wielkiego Brata" <mareksol@[wytnij]tlen.pl>

    > Oczywiscie. Przeciez tam nie mieszkasz.

    więc będę bezdomny? Co mam mieć wpisane w dowodzie? Jakiś adres
    zameldowania??

  • 5. Data: 2004-11-23 10:49:42
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik oko Wielkiego Brata napisał:

    > bez adresu zameldowania???

    Powinienes sie zameldowac tam gdzie mieszkasz. Nie mieszkasz chyba teraz
    pod mostem ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 6. Data: 2004-11-23 10:50:52
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik oko Wielkiego Brata napisał:

    > Oraz czy należy mi się połowa jej domu jeśli sąd orzeknie jej winę rozpadu
    > małżeństwa (a orzeknie na pewno)?

    Jezeli dom nalezy do jej majatku odrebnego to sie nie nalezy. Wina nie
    ma tu znaczenia.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 7. Data: 2004-11-23 10:52:34
    Od: "oko Wielkiego Brata" <mareksol@[wytnij]tlen.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > nowy dowod..

    bez adresu zameldowania???

  • 8. Data: 2004-11-23 10:55:35
    Od: "Marek Sołtysiak" <m...@W...gazeta.pl>

    > Powinienes sie zameldowac tam gdzie mieszkasz. Nie mieszkasz chyba teraz
    > pod mostem ?
    kątem u kolegi, bo nie chcę z nią mieszkać. Kolega mnie zameldować nie może.

  • 9. Data: 2004-11-23 10:57:01
    Od: "oko wielkiego brata" <m...@W...gazeta.pl>

    > Jezeli dom nalezy do jej majatku odrebnego to sie nie nalezy. Wina nie
    > ma tu znaczenia.

    czy "majątek odrębny" to intercyza? Bo nie podpisywałem niczego. Ale też i
    nie jest to dorobek wspólny. Dom został na nią przepisany przez Matkę po
    naszym ślubie.

  • 10. Data: 2004-11-23 11:00:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Sołtysiak wrote:

    > kątem u kolegi, bo nie chcę z nią mieszkać. Kolega mnie zameldować nie może.

    Nie tylko może ale wręcz musi (ustawa o ewidencji ludności).