  • 31. Data: 2004-11-24 20:30:50
    Temat: Re: chcą mnie wymeldować!
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    wiadomości news:cnv7an$srl$3@news2.ipartners.pl...
    > Zgodnie z ustawą - za każdym razem, o ile pobyt przekracza (o ile
    > pamiętam) 3 dni. Inaczej popełniacie wykroczenie ;-P
    głupie pytanie, ale jeśli co dwa dni zmieniam miejsce pobytu - np. student
    rozbijający się przez 5 lat studiów od imprezy do imprezy ;-)

    p.
    W,

  • 32. Data: 2004-11-24 21:01:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "oko Wielkiego Brata" <mareksol@[wytnij]tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:co0clf$ijc$1@news.onet.pl...

    > ale chiałem kur...e dokopać..

    To idz sobie poszukaj na podwórku kumpli od bejsbola i nie zasmiecaj grupy
    prawnej.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 33. Data: 2004-11-24 22:47:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wirtualna wrote:

    > głupie pytanie, ale jeśli co dwa dni zmieniam miejsce pobytu - np. student
    > rozbijający się przez 5 lat studiów od imprezy do imprezy ;-)

    No to żeby tak idealnie zgodnie z ustawą się zachować, to wtedy będziesz
    przez 5 lat bez meldunku w ogóle - jak bezdomni ;-P

  • 34. Data: 2004-11-25 14:16:46
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    wiadomości news:co331l$asb$1@news2.ipartners.pl...
    student

    > No to żeby tak idealnie zgodnie z ustawą się zachować, to wtedy będziesz
    > przez 5 lat bez meldunku w ogóle - jak bezdomni ;-P

    głupia ustawa, głupie pytanie ;)
    p.
    W,

  • 35. Data: 2004-11-25 14:34:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wirtualna wrote:

    > głupia ustawa, głupie pytanie ;)

    Fakt :)

    W obecnej formie jest kompletnie idiotyczna.

    IMHO wystarczłby centralny rejestr 'adresów do korespondencji' (dostępny
    dla organów państowych i ewentualnie wskazanych przez obywatela
    instytucji a może nawet innych obywateli). Telefon kontaktowy też można
    by do tego opcjonalnie włączyć.

    IMHO było by to wygodne dla wszystkich zainteresowanych - np. nie trzeba
    by powiadamiać o zmianie adresu wszystkich banków, latać z dowodem do
    wymiany...

  • 36. Data: 2004-11-25 14:40:18
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 15:34:04 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

> [...]
    >
    > IMHO było by to wygodne dla wszystkich zainteresowanych - np. nie trzeba
    > by powiadamiać o zmianie adresu wszystkich banków, latać z dowodem do

    To jest dobry pomysł, jeżeli szły by za tym wszelkie prawne konsekwencje
    nie powiadomienia o zmianie adresu - np pismo wysłane na adres w rejestrze
    jest uważane za doręczone a jeżeli ktoś zmieni miejsce zamieszkania bez
    powiadamiania rejestru to uważany jest za ukrywającego się.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 37. Data: 2004-11-25 15:56:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

> [...]
    > adres w rejestrze jest uważane za doręczone a jeżeli ktoś zmieni
    > miejsce zamieszkania bez powiadamiania rejestru to uważany jest za

    Oczywiście. W końcu otrzymywanie korespondencji leży tez w interesie
    adresata. Także wezwań do sądu - w końcu 'nieobecni nie mają racji' (a
    przedłużając postępowanie ryzykuje się oberwanie podwyższonymi kosztami).