  • 1. Data: 2004-11-23 09:42:31
    Temat: jak latwo zlikwidowac komus dzialalnosc...
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Dzis rano udalem sie z odpowiednim pismem do UM w celu zlikwidowania DG
    mego ojca..
    Zlozylem podanie, oplacilem i nikt o nic nie pytal!!!
    Czy to jest normalne? Rownie dobrze moglbym zlozyc podanie o zamkniecie
    dzialalnosci sasiada!
    Za tydzien mam przyjsc po decyzje. Jednak ojciec nie bedzie mogl zglosic sie
    osobiscie.. Jakie dokumenty potrzebuje aby odbrac to w jego imieniu?
    Wystarczy upowaznienie i dowod osobisty??
    pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2004-11-23 11:41:35
    Temat: Re: jak latwo zlikwidowac komus dzialalnosc...
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    adam pisze:

> [...]
    > mego ojca..
    > Zlozylem podanie, oplacilem i nikt o nic nie pytal!!!

    Tak.
    Rownie normalnie moglbys wyslac listem poleconym.

    Ale uwazaj...
    Jest jeszcze MNOSTWO DO ZROBIENIA...

    > Rownie dobrze moglbym zlozyc podanie o zamkniecie
    > dzialalnosci sasiada!

    Tak, rownie dobrze moglby to zrobic wasz sasiad.

    > Za tydzien mam przyjsc po decyzje. Jednak ojciec nie bedzie mogl zglosic
    > sie osobiscie.. Jakie dokumenty potrzebuje aby odbrac to w jego imieniu?
    > Wystarczy upowaznienie i dowod osobisty??

    No widzisz...
    Bylo zapytac przy skladaniu...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-11-23 18:36:16
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 23/11/2004 10:42, adam wrote :
> [...]
    > Zlozylem podanie, oplacilem i nikt o nic nie pytal!!!
    > Czy to jest normalne? Rownie dobrze moglbym zlozyc podanie o zamkniecie

    No tak. Ale na podaniu trzeba się jakoś podpisać. A podpisanie się za
    kogoś to już przestępstwo fałszerstwa (art. 270 kk).

    > Za tydzien mam przyjsc po decyzje. Jednak ojciec nie bedzie mogl zglosic sie
    > osobiscie.. Jakie dokumenty potrzebuje aby odbrac to w jego imieniu?
    > Wystarczy upowaznienie i dowod osobisty??

    Podkreślę że Twój dowód osobisty, w żadnym wypadku ojca. No i zapewne
    jakieś pieniądze na znaczki opłaty skarbowej coby je nakleić na
    upoważnieniu.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have