  • Data: 2018-11-30 11:07:07
    Temat: Re: cesja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-30 o 10:53, J.F. pisze:

    > A jak na drugi dzien stary wierzyciel zbankrutuje ?

    To zbankrutuje. Nie wiem czemu mnie o to pytasz.

    > Moglbys podac wlasciwy tytul.

    > Pare firm z branzy ma klopoty, wiec chyba dobrze rozumiem, ze kiepsko
    > pilnuja :)

    Trudno uznać, że cokolwiek rozumiesz, skoro nawet nie wiesz o czym
    dyskutujesz - siłą rzeczy twoje "rozumienie" nie jest wiele warte. To
    tak jakby o gotowaniu dyskutować z kimś, kto nie wie, co to jest mąka i
    w dyskusji żąda opisania, zamiast samemu znaleźć - nie uważasz?
    Przychodzisz na grupę .prawo, dyskutujesz o cesji, i nawet nie umiesz
    znaleźć przepisów cywilnych tę cesję regulujących, wstyd.

    > A poza tym dzwonia do mnie ... no wlasnie, dzwonia, to chyba dobrze
    > rozumiem, ze kiepsko pilnuja.
    > Tzn na moj numer dzwonia, bo do kogo to trudno ustalic ..

    "dzwonią, więc kiepsko pilnują" - weź już nie pieprz bez sensu :)

    --
    Liwiusz