  • Data: 2009-01-10 18:06:50
    Temat: Re: brudzace psy
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wybierzdomene pisze:
    > witam taka sytuacja: pies nabrudzil na trawniku
    > osiedlowym a wlasciciel odmowil posprzatania tlumaczac ze
    > 1.

    Wyluzuj. Na trawniku to jeszcze pryszcz, choć trawniki jak
    snieg stopnieje apetycznie wyglądają.

    Ciesz sie ze masz trawniki, zmam bloki ze trawnikow nie ma,
    i to co u Ciebie jest na trawniku, tam jest na chodniku.

    Mnie najbardziej wk....a, jak juz tym bidakom które męczą
    sie 10 godz w domu zwieracze puszczają w windzie i na klatce
    schodowej.

    Ludzie to k...a świnie zaj...ne, mieszkam w bloku gdzie
    kilka lat temu ludzie kupili mieszkania za ciężką kasę, fury
    pod blokiem jak cacuszka, a ku...a smieci (całe worki)
    potrafią za ono wyrzucić, i te kur..a psy i ich odchody,
    rzygać sie chce, ale to tak jest jak sie mieszka w bloku.

    --
    Krzysiek