  • 61. Data: 2006-06-11 21:11:30
    Temat: Re: brak reklamówek
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Idąc tym tropem, jeśli klient zrobi zakupy spożywcze na ponad ok. 100
    > zł, to trzeba by mu dać za darmo plecak turystyczny. Bo w
    > polietylenowych siatkach nie ma jak takiej ilości unieść.

    Można. Nikt nie każe przecież tego w jedną siateczkę wkładać.

    p. m.

  • 62. Data: 2006-06-11 21:25:12
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    mvoicem wrote:

    > Można. Nikt nie każe przecież tego w jedną siateczkę wkładać.

    Nie o pojemność jednej reklamówki chodzi, ale o to, ile się w łapach da
    udźwignąć i nieść przez chociażby parę minut.

    -------------------+
    -------------------+

  • 63. Data: 2006-06-12 06:48:53
    Temat: Re: brak reklamowek
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    line.index

    > Dzieki, z czystej ciekawosci w poniedzialek zadzwonie do Rzecznika Praw
    > Konsumenta, Federacji Konsumentow i potem na infolinie Lidla.

    Napisz co ciekawego się dowiedziałeś, bardzo jestem ciekaw...

  • 64. Data: 2006-06-12 08:56:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Ponawiam pytanie - czy ktos wie, czy jest jakas dyrektywa unijna odnosnie
    > szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży ... itd -
    > cos, co zastepuje zacytowane wczesniej w watku dwa rozporzadzenia?

    Nie ma dyrektywy unijnej, ani rozporządzenia RE.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 65. Data: 2006-06-12 12:44:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PiotRek wrote:

    > Nie jestem przekonany. Gdyby było tak jak piszesz,
    > to by nie było wyrazu "samoobsługowej".

    Dlaczego?

    Nigdy nie byłeś w sklepie samoobsługowym z towarem (np. ziemniakami)
    leżącymi luzem?

  • 66. Data: 2006-06-12 12:45:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cyberix wrote:

    > Napisz co ciekawego się dowiedziałeś, bardzo jestem ciekaw...

    Pewnie stracili cierpliwość i mu Kaczyńskiego zacytowali ;->

  • 67. Data: 2006-06-12 13:24:05
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    > Nigdy nie byłeś w sklepie samoobsługowym z towarem (np. ziemniakami)
    > leżącymi luzem?

    Nie o to chodzi. Chyba każdy sklep powinien zapewnić
    klientowi opakowanie tych ziemniaków, a nie tylko
    samoobsługowy.

    Piotr

  • 68. Data: 2006-06-12 14:33:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PiotRek wrote:
> [...]
    >
    > Nie o to chodzi. Chyba każdy sklep powinien zapewnić
    > klientowi opakowanie tych ziemniaków, a nie tylko

    Nie.

    Sklep nie-samoobsługowy powinien dać te ziemniaki już opakowane -
    trudno, żeby wsypywali klientowi ziemniaki do kieszeni.

    A w samoobsługowym klient musi mieć bezpłatną możliwość zapakowania tych
    ziemniaków i dostarczenia ich do kasy.

  • 69. Data: 2006-06-12 20:12:36
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    > trudno, żeby wsypywali klientowi ziemniaki do kieszeni.
    >
    > A w samoobsługowym klient musi mieć bezpłatną możliwość zapakowania tych

    Ano może i macie rację. :-)

    Piotr

  • 70. Data: 2006-06-12 21:22:29
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    PiotRek wrote:
    > Chyba każdy sklep powinien zapewnić
    > klientowi opakowanie tych ziemniaków, a nie tylko
    > samoobsługowy.

    Dodam, że według aktualnej linii orzecznictwa, przy zakupie jednego
    ziemniaka skórkę uważa się za opakowanie w rozumieniu art. ... ;-)